Onkohan kepulla kannatusta enää kohta ollenkaan... ihme, jos on. Tämä hallitus on totaalinen tuhoaja. Idealistit pelastaa maailmaa ja tuhoaa oman kansan. Vanhanen on niin pahassa välikädessä ettei siitä selviä ehjin nahoin.
Ei tässä ole enää muuta vaihtoehtoa kuin välikysymys ja hallitus nurin ja vähän äkkiä. Korona aikaan ns virkamieshallitus, ei olisi niin tuhoisa Suomelle.
Persuista ei ole hallitukseen, se täytyy muuten tehdä paremmaksi. Tuollaiset ministerit ei kelpaisi teollisuuden käyttöön.
Keskustassa tohditaan moittia omiakin
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Orhonen ns. pissii omaan pesään. Sillä menolla tulisi kylmä ja haiseva talvi. Onneksi alkiolaisen keskustan suunnasta päättävät muut kuin peruskoulun pudokkaat (jatkuvista kielivirheistä päätellen).
- Anonyymi
Ei tuossa kieliopillisia virheitä ole. Virhe, punavihreät hallituksessa, kamala lisävelka.
- Anonyymi
Onko tässä veljellisen rakkauden, vapauden ja monimuotoisuuden lestakepulistipuolueen ihanne-elokuva..?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/57cf11c2-683e-4478-9c68-87e26dbf2f88
Mitäs palstalestakepulit tähän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499