Eli siis oon 14v tyttö ja mun rinnat on jotai melkein A kuppi tai no ei ne oo lättänät mut ei selvät tissitkään. Mun äitillä on tosi isot tissit ja uskois että se tulee perintönä ees jotenki, pliis sanokaa jotain kun mun parhaalla kaverilla joka on 12niin on varmaan A-B kuppi😭
Rinnat ei kasva!?
Anonyymi
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Niiden koko vaihetelee yleensä eri ihmisillä, että saattaa toi olla myös sun isän suvun puolelta, ettei rinnat kovin kasva. Mut jos on todella laiha, niin sillon ei yleensä kasva kovin isoiksi.
- Anonyymi
Tunnetko sellaisen tubettajan nimeltä Pimee? hän esittelee tissejään tubessa. siitä voit ottaa mallia.
- Anonyymi
Syitä voi olla monia esim paljo urheilu, liian vähän syöminen, tai muuten vaan perimä. Mutta olisin sinuna iloinen siitä että sinulla ei ole isoja rintoja minä olen vasta 13 ja minulla on D kupin rinnat eli tosi isot ja itse jopa häpeän niitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647