Koulu on umpikiero instituutio, jonka tarkoituksena on murentaa oppilaan itsetunto ja aiheuttaa
henkisiä paineita. Parasta näyttää olevan, jos oppilaasta tulee näiden paineiden takia itsetuhoinenkin. Sen tärkeitä tehtäviä ovat myös henkinen mollaus ja epäinhimilinen kohtelu.
Mutta koulun kaikkein tärkein päämäärä on saada aikaan burnout jo mielellään ala-asteen aikana.
Kotitehtävien tarkoituksena on estää vapaa-ajasta ja yhteiselosta nauttiminen ja tietysti
tarjota mitä parhaimmat mahdollisuudet opettajille tuhota oppilaan itsetunto mollaamalla tätä
tekemättömistä tehtävistä. Ja tämähän antaa loistavat jatkonäkymät oppilaan henkiselle pahoinpite-
lylle. Parasta näyttää olevan, jos koulu jättää oppilaaseeen elinikäiset traumat. Missään ei ole myöskään
niin hyvää kasvualustaa masentuneille, häiriintyneille, epäsosiaalisille, syrjityille ja sorretuille ihmisille kuin koulussa.
Ja ammattitaidottomien ihmistenhän on helpointa päästä töihin juuri kouluun.
Puhun täydestä kokemuksesta. Totta on joka ainoa sana.
Vika ei ole koulussa itsessään, vaan siinä miten sitä toteutetaan. Eivätkö ihmiset voi ymmärtää, että
koulutus ja työnteko eivät ole niitä tärkeimpiä asioita maailmassa. Eikö koulun pitäisi olla kannustava
ja opiskeluun rohkaiseva laitos eikä motivaation lopullisesti tuhoava murheenkryyni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOULU ON UMPIKIERO INSTITUUTIO!!
5
843
Vastaukset
- KANNATETAAN!!!!
KANNATETAAN!!!!
- olkaa vahvoja
elekee stressatko
No.. ainakin otsikko on oikein hienosti valittu kun vertaa muihin.. kuitenkaan sitä ei olisi tarvinnut kirjoittaa isolla.
Viestissäsi olisi voinut olla enemmän perustelua miksi juuri sinä olet tuota mieltä, ja vähän hätäisesti kirjoitetulta tuo vaikuttaa..
Minä en aivan ole kanssasi yhtä mieltä että koulu tuollaista aiheuttaisi, tai asiat olisivat noin. Jos alkaisit pidemmällä ja laajemmin ajattelemaan myös muiden kannalta niin kyllä varmaan sinäkin ymmärtäisit ettei se ole noin.
Koulu ei tietenkään ole aina niin hyvä paikka kuin sen kuuluisi olla, mutta tahallista tämä ei ole, ja varmasti asiaa yritetään korjata.
Koulussa käynnin saattaa saada tuntumaan pahalta myös luokkatoverit, ja ennen kaikkea oma asennoituminen asioihin.
Kuitenkin. Onnea. Täällä kaivataankin mielipide kirjoituksia iän ikuisten "hätä hätä auttakaa mua voi yhyy" sijasta. Otsikko vain pienellä ja ylimääräiset huutomerkit lopusta kun ottaisi pois niin tulisi esimerkillinen.- hemmo
olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. minuakin on koko elämäni pidetty koiranp...an
veroisena silmätikkuna. epäpätevät opettajat pois
kouluista ja heti. samoin epätasa-arvoisuus. meidän luokanvalvojakin lellii muutamaa ja pitää
muita idiootteina. - syrjitty ja nussittu
olen samaa mieltä toisinaan...... koulussa on joskus vain tyhmää ja joskus hauskaa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271