KOULU ON UMPIKIERO INSTITUUTIO!!

koulunsa käynyt

Koulu on umpikiero instituutio, jonka tarkoituksena on murentaa oppilaan itsetunto ja aiheuttaa
henkisiä paineita. Parasta näyttää olevan, jos oppilaasta tulee näiden paineiden takia itsetuhoinenkin. Sen tärkeitä tehtäviä ovat myös henkinen mollaus ja epäinhimilinen kohtelu.
Mutta koulun kaikkein tärkein päämäärä on saada aikaan burnout jo mielellään ala-asteen aikana.
Kotitehtävien tarkoituksena on estää vapaa-ajasta ja yhteiselosta nauttiminen ja tietysti
tarjota mitä parhaimmat mahdollisuudet opettajille tuhota oppilaan itsetunto mollaamalla tätä
tekemättömistä tehtävistä. Ja tämähän antaa loistavat jatkonäkymät oppilaan henkiselle pahoinpite-
lylle. Parasta näyttää olevan, jos koulu jättää oppilaaseeen elinikäiset traumat. Missään ei ole myöskään
niin hyvää kasvualustaa masentuneille, häiriintyneille, epäsosiaalisille, syrjityille ja sorretuille ihmisille kuin koulussa.
Ja ammattitaidottomien ihmistenhän on helpointa päästä töihin juuri kouluun.
Puhun täydestä kokemuksesta. Totta on joka ainoa sana.
Vika ei ole koulussa itsessään, vaan siinä miten sitä toteutetaan. Eivätkö ihmiset voi ymmärtää, että
koulutus ja työnteko eivät ole niitä tärkeimpiä asioita maailmassa. Eikö koulun pitäisi olla kannustava
ja opiskeluun rohkaiseva laitos eikä motivaation lopullisesti tuhoava murheenkryyni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KANNATETAAN!!!!

KANNATETAAN!!!!

• olkaa vahvoja

elekee stressatko

• No.. ainakin otsikko on oikein hienosti valittu kun vertaa muihin.. kuitenkaan sitä ei olisi tarvinnut kirjoittaa isolla.
      Viestissäsi olisi voinut olla enemmän perustelua miksi juuri sinä olet tuota mieltä, ja vähän hätäisesti kirjoitetulta tuo vaikuttaa..

Minä en aivan ole kanssasi yhtä mieltä että koulu tuollaista aiheuttaisi, tai asiat olisivat noin. Jos alkaisit pidemmällä ja laajemmin ajattelemaan myös muiden kannalta niin kyllä varmaan sinäkin ymmärtäisit ettei se ole noin.

Koulu ei tietenkään ole aina niin hyvä paikka kuin sen kuuluisi olla, mutta tahallista tämä ei ole, ja varmasti asiaa yritetään korjata.

Koulussa käynnin saattaa saada tuntumaan pahalta myös luokkatoverit, ja ennen kaikkea oma asennoituminen asioihin.

Kuitenkin. Onnea. Täällä kaivataankin mielipide kirjoituksia iän ikuisten "hätä hätä auttakaa mua voi yhyy" sijasta. Otsikko vain pienellä ja ylimääräiset huutomerkit lopusta kun ottaisi pois niin tulisi esimerkillinen.

• hemmo

olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. minuakin on koko elämäni pidetty koiranp...an
      veroisena silmätikkuna. epäpätevät opettajat pois
      kouluista ja heti. samoin epätasa-arvoisuus. meidän luokanvalvojakin lellii muutamaa ja pitää
      muita idiootteina.

• syrjitty ja nussittu

olen samaa mieltä toisinaan...... koulussa on joskus vain tyhmää ja joskus hauskaa.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe