O: MP-varusteita

sussu

Elikkä tällanen 165cm ja 52 kg neitonen tarviis MP- housut ja takin, eli koko pitäis varmaan olla xs tai s? Itä-Suomesta mielellään. Ja ei nahkaa vaan jotain gore-tex tms..
Sit tarvittais myös miehelle ajohousut, varmaan kokoa m, pituutta on 178cm ja ehkä jotain 80kg.

8

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesjees

mikä ihme siinä nahassa nyt on vaikeeta...toki gore on kiva kun hengittää..pakkaa vain hengittää liiankin hyvin..kunnon sateessa..ja jos vain sissy oot baaria vasten eli kyytiläinen, ei sun kantsi goreja hommata, jotain puolta halvempaa löytyy ja vesi menee sisään samoin kuin goreistakin..jos on mennäkseen..kuski suojaa kyllä olemuksellaan..mutta sille kantsii sitten hommata kunnon rensselit..toisaalta nahka on ainut joka jollain lailla suojaa kaatumisessa maantie-ihottumalta..(kokemusta siitäkin)
      että silleen..kantsii kysyä vähintään kymmenen vuotta ajaneilta, eikä katsoa är-kiskan jonoa..
      Ps. mulla on molemmat, mutta nahkaa vain käytän, ihan mukavuussyistä..eikä tarvi sadeasun kanssa pelleillä kun Nahkiss.in vetää pintaan kerran kuukaudessa..( toisaalta..olis kyllä goret.IXS..myytävänä..koko vain väärä..)

• sussu

kyytissähän mie istuksin, en mie niistä vaatteista niin tiijäkkään, mut aattelin vaan kun ukolla on gore-tex vermeet niin sopis kyydissä olijallakin olla, heh, hyvä syy. Kieltämättä oishan ne nahka kuteet naisellisemmat jne.., mut eiks niissä sitten oo kylmä viileemmillä keleillä, onkos niissä suojia? Näkyykö ne pahasti? Juu hankala homma...

• sussu kirjoitti:

kyytissähän mie istuksin, en mie niistä vaatteista niin tiijäkkään, mut aattelin vaan kun ukolla on gore-tex vermeet niin sopis kyydissä olijallakin olla, heh, hyvä syy. Kieltämättä oishan ne nahka kuteet naisellisemmat jne.., mut eiks niissä sitten oo kylmä viileemmillä keleillä, onkos niissä suojia? Näkyykö ne pahasti? Juu hankala homma...

paremmin ja on sateella ja kylmillä huomattavasti lämpimämpi kuin gore..mun mielestä ja mulla ainakin näin on..
        Viime kesänä satoi aika rankastikin välillä, mutta kerran piti vetää sadesuojia päälle kun kaatamalla tuli vettä keuruulta J:kylään asti. .siinä kastui sisältä ja päältä..oma kokemukseni vain on negatiivinen goreista nimenomaan huonoissa keleissä..auringonpaisteessa ajelee vaikka tuplafarkut jalassa..sekin helteellä liikaa..olis kyllä hyvä tietää, minkä tyylinen pyörä teillä on...onko katteita lainkaan..kustomi vai kyykky..
        Tosiaan ekareissuilla keväällä ja syksyisin tuntuu että kylmä tulee väkisin läpi goresta vaikka kuinka pukisi hyvin..ja kesäsateeseen kun ajaa..sadan metrin matkalla kroppa aistii jo selvän viileyden...tätä ei nahka-asussa tapahdu..ja JOS teillä on kustomi, johon nahka kuuluu jo tyyliinkin..pukee se samalla sinua varmaan paremmin kuin gore..noin niinkuin miehen silmällä katsoen..mikä ei vähäinen pointti ole sekään, minkä jo huomioitkin..
        Suojauksethan niissä on toki kuten pitääkin, mutta eivät "pönkötä"..tai sanotaan että gore tarvii suojat kun repee het tiehen ottaessaan..

• sussu
        peräkyläMc kirjoitti:

paremmin ja on sateella ja kylmillä huomattavasti lämpimämpi kuin gore..mun mielestä ja mulla ainakin näin on..
        Viime kesänä satoi aika rankastikin välillä, mutta kerran piti vetää sadesuojia päälle kun kaatamalla tuli vettä keuruulta J:kylään asti. .siinä kastui sisältä ja päältä..oma kokemukseni vain on negatiivinen goreista nimenomaan huonoissa keleissä..auringonpaisteessa ajelee vaikka tuplafarkut jalassa..sekin helteellä liikaa..olis kyllä hyvä tietää, minkä tyylinen pyörä teillä on...onko katteita lainkaan..kustomi vai kyykky..
        Tosiaan ekareissuilla keväällä ja syksyisin tuntuu että kylmä tulee väkisin läpi goresta vaikka kuinka pukisi hyvin..ja kesäsateeseen kun ajaa..sadan metrin matkalla kroppa aistii jo selvän viileyden...tätä ei nahka-asussa tapahdu..ja JOS teillä on kustomi, johon nahka kuuluu jo tyyliinkin..pukee se samalla sinua varmaan paremmin kuin gore..noin niinkuin miehen silmällä katsoen..mikä ei vähäinen pointti ole sekään, minkä jo huomioitkin..
        Suojauksethan niissä on toki kuten pitääkin, mutta eivät "pönkötä"..tai sanotaan että gore tarvii suojat kun repee het tiehen ottaessaan..

Meillä on vaan ihan sellanen pikkupeli: kawasaki ER5 eli naku, viime kesänä vasta ostettiin, et vasta aloittelijoita ollaan. Pitääpä pistää nuo nahka asut mietintä myssyn alle. Mitäs hintaluokkaa ne sit on?

• jeesjees
        sussu kirjoitti:

Meillä on vaan ihan sellanen pikkupeli: kawasaki ER5 eli naku, viime kesänä vasta ostettiin, et vasta aloittelijoita ollaan. Pitääpä pistää nuo nahka asut mietintä myssyn alle. Mitäs hintaluokkaa ne sit on?

ja käy tsekkaamassa moottoripyöräliikkeissä, voit sitten verrata hintoja ja miltä tuntuu gore / nahka..eli kumpiko mukavempi päällä ja nimenomaan istuma-asennossa. Hinnat pyörii samoilla seuduilla joskin saat edullisimmin gorejäljitelmän. Ovat yleensä noin puolet edukkaampia kuin hyvät goret tai hyvät nahat. Ja jos lopetat pyörähommat, voit käyttää niitä myös muuuhun ulkoiluun. Itse päätät sitten, mikä vaihtoehto on järkevin..rahaa menee 300-1000 ekee..öpaut. Kallis harrastus mutta hyvästä huvista maksaa euron enemmän.)) mulla on suutarin neulomat housut ja mopokaupasta ostettu ja sitten suutarilla kustomoitu rotsi. Ei ne aina kust sovi.
        Tsemppiä etsintään..

• löytyy

just sopivan kokonen takki siulle..?
      Yhden kesän käytössä ollut mp-asun sportechc takki koko 38, itse olen 165/54 ja ihan ok kokoinen tuo miullekkin on. Linkistä löytyy kuvat ja lisätiedot.. ja väri on puna-musta.
      Takki asustaa Imatralla.

saikkis80@hotmail.com

http://www.mp-asu.com/sportech_takki.shtml

• suiki

Paljos sillä takilla on hintaa?

• takilla
        suiki kirjoitti:

Paljos sillä takilla on hintaa?

100e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe