Tänä syksynä on myyty ennätys määrä kitkarenkaita. Näin ollaan menossa parempaan suuntaan ja tämä tulee näkymään ettei maantiet kulu enään yhtä paljon kuin ennen.
Ihan pahaa tekee, kun kuulee vielä autojen alta nastojen rapinan.
Parempaan suuntaan ollaan menossa
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä sinulle, kun saat rauhan ja toivottavasti se näkyy mielenterveytesi/-rauhan parantumisena.... Mielen ja ajatusmaailman ongelmia ei kannata aliarvioida, onpa niiden aiheuttaja sitten ihan vaikka niinkin tyhjänpäiväinen juttu kuin muiden talvirengasvalinnat.
- Anonyymi
Se kitkuttimilla liikkumisen ihanuus kohdatasi katoaa siinä vaiheessa kun ensimmäisenä liukkaana aamuna ajat vaikkapa suojatietä ylittävän ihmisen päälle tai pamautat toisen auton perään täysin ko. kelissä pitämättömien renkaitesi ansiosta.
Siitä se pahaolo ainakin pitäisi alkaa, ei asiallisilla renkailla varustautuneiden kanssa autoilijoiden järkevän valinnan takia. - Anonyymi
On ennenkin palstoilla kirjoitettu että nastat ovat vähän kuin vakuutus. Harvemmin tarvitaan, mutta silloin kun oikeasti tarvitaan, niin ovat hyvä olla alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329