Olen 14-vuotias ja minun pitäisi hankkia rahaa uuteen puhelimeen, mutta en tiedä mistä saisin sitä. Olen siis myynyt jo vanhoja tavaroitani, mutta ei siitä tarpeeksi ole tullut. Myös kotitöistä ei makseta juurikaan mitään ja veljellä mainos-jako työ, joten käytännössä en voi sitäkään tehdä.. Tietääkö kukaan, mistä löydän töitä tai mistä saan rahaa?
Mistä 14-vuotias löytää töitä?
Anonyymi
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteys veljen työpaikkaan eli ala sinäkin jakamaan mainoksia. Hyvä homma, ei muuta ku tekemään.
- Anonyymi
Pilotworks?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670