Valeääni on yhtä kuin ääni BIdenille. Nyt pitää saada kaikki mahdolliset äänet demokraateille mitätöityä jotta suuri johtajamme tulee uudelleen valituksi. Ihan sama miten voittaa kunhan voittaa.
Valeäänet boikottiin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lukaseppa mitä demokratia tarkoittaa..
Sitten voit lukaista john titorin ennustuksia: kiinasta, viruksesta, vaaleista ja sisällis sodasta.- Anonyymi
Titor ei osannut ennustaa pandemiaa, tai viruksia.
Sisällissotaa ei tullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisällissotaa ei tullut.Titor oli todennäköisesti Larry Haber, joka on Floridalainen lakimies veljensä Morey:n jabssa joka on tietokoneinsinööri kanssa.
Mitä tulee valeääniin, jos olisin amerikkalainen ja olisi pakko valita Trumpin ja Bidenin väliltä, valinta olisi hyvin vaikea. Ehkä kuitenkin päätyisin Bideniin, koska Trumpin touhut on jo nähty, vaikka toivoisin, että olisi joku kolmas vaihtoehto. Anonyymi kirjoitti:
Titor oli todennäköisesti Larry Haber, joka on Floridalainen lakimies veljensä Morey:n jabssa joka on tietokoneinsinööri kanssa.
Mitä tulee valeääniin, jos olisin amerikkalainen ja olisi pakko valita Trumpin ja Bidenin väliltä, valinta olisi hyvin vaikea. Ehkä kuitenkin päätyisin Bideniin, koska Trumpin touhut on jo nähty, vaikka toivoisin, että olisi joku kolmas vaihtoehto.Tässä joitain ajatuksia Bidenin perheestä:
https://lbry.tv/@yazkalove:7/mediahiljaisuus:7- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisällissotaa ei tullut.... ei vielä. Mutta pointti oli saada keskustelu salaliiton puolelle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ei vielä. Mutta pointti oli saada keskustelu salaliiton puolelle..
Titor ennusti sisällissodan tietylle vuodelle; sitä ei tapahtunut.
Jos se tulee joskus myöhemmin kyseessä ei ole Titorin ennustuksen toteutuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221263