LOPETTAKAA PORAAMINEN!

Anonyymi

Vain vahvat selviävät! Jyrää ja hallitse! Alista ja kontrolloi! Olen pomo!

8

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heikkoutta ja pelkoa.

• Anonyymi

En voi lopettaa kun olen hammaslääkäri.

• Anonyymi

Joku päivä narsistille tulee se lopullinen break down. Ja kun se tapahtuu, en halua olla lähellä.

• Anonyymi

Kun narsisti on kyvytön kokemaan tunteita- lopputulos on yleensä se, että on vain yksi selviytymiskeino: Olla kova. Näyttää, että olen hyvä. Kaikin keinoin.

• Anonyymi

Ja minä olen ollut se likasanko, mitä ali-arvioidaan jne. Tällaista työelämässä.

• Anonyymi

Narsistin kanssa tulee juttuun niin kauan, kun alistut tähän kohteluun. Ajattelet, jos narsisti nyt ei minua mollaa tänään niin kait olen jotain tehnyt oikein.
      Väärin.
      Narsisti kehuu sinua, seuraavaksi vähättelee, narsisti ajattelee että hän tavallaan on "sinun jengissä" eli Hovin jäsen. Mutta kun olet ns. "jengissä" hän ajattelee asiaa niin, että hän on se kingi-boss. Hänellä on oikeus vähätellä, mollata ja tehdä jopa muiden kuullen sinut naurunalaiseksi.

• Anonyymi

Aloittajan kaltainen jos ei ollut provo niin ei kauaa pomona heilu! Aloittajan kaltaiset tapaukset nähdään jo kaukaa ja että heillä on tavoitteena vain valta ja status ja raha, muille aiheutetusta kärsimyksestä välittämättä ja etenemään pääsevät usein lähinnä suhmuroimalla, huhuja levittämällä ja kaikenlaisella kieroilulle. Välillä käyvät vaihtamassa nahkaa VC:ssä.

• Anonyymi

Oletko mummo?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60