Olen huumeiden pitkäaikaiskäyttäjä ja nyt Poliisi on sulkenut niiden hankintakanavat Tor verkossa, olen todella suuressa pulassa!
Kärsin tällä hetkellä hirveistä viekkareista ja tuntuu, että olen kuolemassa!
Haluan päästä huumeista eroon, mutta se ei onnistu kuin annosta pienenentämällä pikkuhiljaa!
Olisiko kellään antaa vinkkiä, miten selviäisin tästä vaikka osoitteella Wickre// pysähdys
Olen nyt todella sairas, enkä pääse sängystä ylös muutakauin veskiin oksentaan tai ripuloimaan, joten please auttakaa joku!!!!!!!
Huumeiden ostokokanavat
5
289
Vastaukset
- Anonyymi
Ei polisi mitään sulkenut vaan palvelun ylläpitäjä.
- Anonyymi
Ne sun viekkarit johtunee subuista ja kestävät pari viikkoa. Nyt ne munat esille ja kärsi, eikö ois siistiä päästä tuosta kaikesta eroon..? Ja kyllä pystyt: itse lopetin 4 Mg/ päivä bubren vuosien käytön cold turkeyna.
Sit toinen vaihtoehto on mennä sinne vanhalle sivulle ja lukea se teksti loppuun. Bileet eivät ole tor-verkossa ohi jos nyt vähän osaat silmäillä.- Anonyymi
Nyt on hyvä sauma tehdä välilasku, kun joutuu vastaamaan tor jutusta.
Panee aattelemaan
- Anonyymi
Narkkarit ei oo lojaaleita ketään kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä se siitä elämä alkaa voittamaan. Huumeet zombiuttaa ja se olo jatkuu vielä viekuissakin.
Ottaa aikansa. Musiikin kuuntelu auttanee jonkin verran, kun pää meinaa levitä :D.
Tsemppiä.
https://m.youtube.com/watch?v=r7PTrf9FWjA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696