Aiheesta on jo aikasemmin kirjoitettu mutta kysyn silti.
Eli 10kk vanha Seropi koirani on nyt viikon kärsinyt pahasta ripulista. Hyvä että ulos välillä ollaan keretty.(yölläkin on mentävä)
Yhden päivän olimme paastolla ja sen jäljeen olemme syönneet vain riisiä ja pakastekalaa. Mutta löysää tavaraa tulee. (puruluita olemme syönneet)
Noin 4viikkoa sitten siirryimme Euganubasta Hillssiin ja kaikki meni hyvin. Ripuli alkoi matokuurin loputtua= Axilur.
Voisiko joku kertoa mistä mahdollisesti johtuu ja pitääkö lähteä lääkäriin??? KIITOS
Ripuli
5
579
Vastaukset
Jos koirasi on jo viikon kärsinyt pahasta ripulista, niin totakai se on vietävä lääkäriin ja HETI!!! Miten pitkään itse kärsisit ripulista menemättä lääkäriin?
- puruluut
aiheuttaa joskus ripulia. kannattais kyllä kuitenkin käväistä lääkärissä, ja kokeilla myös puruluiden vaihtamista johonkin muuhun?
- haukku
Mun koirilleni tuli Axilur-madotuksen jälkeen suolistotulehdus vuosi sitten,lääkekuuri molemmille.Ei ruokavalio auttanut.Nykyään madotan ne Drontal Comp matokuurilla.Meilläpäin ainakin on mahd. saada soittamalla päivystävälle lääkärille suoraan apteekkiin resepti niin saa hoidon nopeasti käyntiin,varsinkin kun on noin selvät oireet.
- viivi
vielä kehtaat kysyä täältä että pitäiskö mennä lääkäriin!!!
ota hyvä ihminen järki käteen ja lähde koirasi kanssa lääkäriin välittömästi!!! - Tappi
Kiitos teille jotka jaksoitte vastata viestiini asiallisesti.
Lääkäriin ei tarvinnut mennä, apteekin Attapekt lääke auttoi meille. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911