CS psykosomaattisessa

Anonyymi

Gunther "touch mai ding ding dong" Strike 1.9 aamupv klo 8 00

Hoitaja Waldonen: se jokha häviää mulle Gaundderis saa käveluoikeuden lähimpään rosk... mettään

Asiakas sekoboldsi Kauniainen: Turkukin on... miksei Mä...

W: psykiatri hävis jo, Antonio Mooniksesta teen jutun bouliisilissuille - miksihän - nykyzome vaan programmeroi ihmisiä hehhe

Riisi Shatz: meni muija, meni japset, kaikki. Teknoloogia on ykkönen, roukittavat a:sta ö:hön

W: renminbi, Rice Fok

Kiinan teknologiaa lisää tänne. Miel. vik. tarkoittaa yxincertaizesti naamakirjoa. Kuten Auschwitchismissä nykypäivän juutalaiset ovat sosiaalisia, hymyileviä, tappajan elkeet omaavattomia pikku pal**naamoja schen schijaan oichein ochn olla kaichea kchritisoiva Arschloschhh.

Ellet ole tuota, et pääse työhön,
kouluun ym. ellei joku jarschmosch
thee sithää pouleshtahsi.

Wald: sen oppia täällä
osasto hyvin nopeaa

CS on hyvä tapha cehittää
soshiaalisesti hienjoa
kilphaoshaamishta

Hehheh

homo on nyt maksettu tänään oli viimeinen työpäivä takana ja sen jälkeen kun olin ihan varma että se on minäkuvaan ja bödipositiivisuuskampanjaan oekeen makosaasti sopiiva pelli on ollut jo pitkään aikaan... #eduskynnän täysistunnon kautta tävätään

0

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        191
        1274
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1118
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        844
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        840
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        770
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        715
      7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        682
      8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60