huomasin et demarit ovat jo valinneet ehdokkaansa Helsingin
pormestarin vaaleihin ajoissa kai pitääkin olla ja yllätysno ei sittenkään naispuolinen pätevä varmasti onkin Mutta minun mielipiteeni on että Helsingin pormestarin pitään olla syntyperäinen
"stadilainen" hyvä esimerkki onkin nykyinen ja saakin täydet kympin!
kun on käynyt koulut jne Helsingissä on selvä että tietää tuntee mikä
on stadilaisuus ja ymmärtää mitä se on muutakin kuin stadin slangi!
tietysti voi olla eri mieltäkin!
kuntavaalit
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnollisesti Pormestari valitaan siitä kaupungista johon tuleva Pormestari astuu toimeen. Pormestari kun valitaan kaupungin valtuuston toimesta
https://yle.fi/uutiset/3-9543474
Koska pormestari valitaan poliittisista piireistä ,itse edellytän enneminkin sitä että tuleva Pormestari vetäytyy poliittisesta puoluetoiminnasta Pormestari kaudeksi ,jotta hän täysipainoisesti keskittyisi täysipainoisesi ja eturistiriitoja välttäen puhtaasti kaupungin asioiden hoitamiseen.- Anonyymi
Ei onnitu niin vaan tuo "politiikasta vetäytyminen". Lisäksi painolastia on aika monella tullut poliittisen uran aikana kerrytettyä. Heidän onni on usein se että ihmisillä on huono muisti eivätkä muista mitä huonoja päätöksiä ovat kenties tehneet.
- Anonyymi
Monennessako polvessa pitää olla hesalainen?
Hesahan on Suomen suurin savolaisten kaupunki. - Anonyymi
Pormestari jo valittu.
Kepulihan sanoi että vaaleilla ei mitata kannatusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890