Vaikka rahaa on, onko mitään järkeä ostaa miljoonan euron urheiluauto muut autot päälle. Minä ostaisin esim: Japanin Nissan Z370 todella upean ja tehokkaan urheiluauton vaikka vähän ajettuna hintaan 40-50 euroa.
T. Ei niin rikas eikä köyhä
Rikas kauppias ja autot
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä on/tarkoittaa järki? On järkevää nauttia siitä mistä on varaa & halua nauttia.
- Anonyymi
On sairasta nauttia jostain sikakalliista ajoneuvosta, jolla ei voi ajaa edes talvella.
Nekin autorahat pitäisi sijoittaa työntekijoihin, jotka pitää firman pystyssä.
- Anonyymi
Jos minulla olisi rahaa tuolla tavoin niin en ostaisi mitään kauppiaan autoja puhumattakaan laiskasta edustustuskelvottomasta riisikupista . Ostaisin Köningsegg one:1 auton , kyllä rahalla täytyisi voimaa ja kiihtyvyyttä ja tyylikkyyttä saada .Voimaa siinä on jotain 1300 -1400 hevosvoiman välillä ja muuta samalla mitalla . Hätätilassa kelpaisi muukin Köningsegg malli .
- Anonyymi
Missä meinaisit hyödyntää sitä voimaa ja kulkupuolta.
- Anonyymi
Luulisi että tuollainen ostaisi teslan kun sitä ei tarvi ite ajaa, muuta ku makaa kännissä takapenkillä.
- Anonyymi
Juntit pussihousut haluaa väännellä auton rattia niin kuin siinä olisi jotain ihmeellistä! Minä en moiseen hommaan rikkaana sotkeentuisi vaan istuisin mustan limusiinin takapenkillä ja hoitaisin bisneksiä samalla kun auton sävyyn sopiva kuski hoitaisi sen mitä kuskille kuuluu.
- Anonyymi
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
1980-luvun alun Datsun Cherry olisi päheä.
- Anonyymi
Perseaukiset ne vaan haaveilee, rikas se vaan ajelee kun huvittaa ajella.
- Anonyymi
Eikös se yksi Uuno haaveillut rutinoffista?
Sehän vähän riippuu siitä mihin tarkoitukseen auton ostaa. Onhan niitä autoja ollut ja tulee olemaan, joilla arvo vain nousee.
Päivittäisiin lyhkäisiin ajotarpeisiin rittäisi kyllä Trabant ja sakkoja silläkin saattaisi ylinopeuksista saada.- Anonyymi
Mihinkö Köningseggiä tarvitseisi ? Rajusta ohituskiihtyvyydestä on iloa rajoitusten mukaankin ajettaissa kun voi tehdä ohitukset lyhyellä matkalla kiihtyvyyttä käyttäen heittäen eikä odottaa pitkää suoraa jossa voisi kaasu pohjassa päästä edelle viimein ja lopulta hitaasti ylinopeuteen kiihdyttäin . Muutamalitraisella kurjalla jenkki v:lläkin sen eron jo huomaa kun litraisiin ja vähän päälle parilitraisiin nuhapumppuihin sitä vertaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441