Naiset pitävät motoristeja nykyään vajaaälyisinä

Anonyymi

Olen saanut lukuisat pakit kerrottuani, että harrastan moottoripyöräilyä. Moni nainen on sanonut sen olevan vajaaälyisten saastuttajien ja huomiohuoraajien touhua jolla pyritään vain ärsyttämään muita ihmisiä.

12

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän se mikään terve harrastus olekaan.

• Anonyymi

Itse vastasit heti omaan aloitukseen. Oikeasti et ole motoristi, vaan joku fillaristi. Vihervassareissa on noita mielipiteitä sukupuolesta riippumatta. Kyllä motoristimies naista saa ja sukupuolella on merkitystä. Mutta oikea karski motoristimies suvaitsee myös sateenkaari-ihmiset, muunsukupuoliset ja fillarikommunistit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse vastasit heti omaan aloitukseen. Oikeasti et ole motoristi, vaan joku fillaristi. Vihervassareissa on noita mielipiteitä sukupuolesta riippumatta. Kyllä motoristimies naista saa ja sukupuolella on merkitystä. Mutta oikea karski motoristimies suvaitsee myös sateenkaari-ihmiset, muunsukupuoliset ja fillarikommunistit.

Niin tai sitten ressukka on kysellyt näiltä eloapina tytöiltä , jotka istuu kadulla kesäisin ?

• Anonyymi

Sulla tuskin on edes korttia.

• Anonyymi

No kylläpäs onkin. Kirjastokortti...

• Anonyymi

Miksipä se vajaaälyinen siitä muuksi muuttuisi , pyöräili tai ei , ehkä pyöräily on vaan sulle keksitty tekosyy kertoa totuus jutuistasi naisille , jos nyt juttusille olet edes päässyt wannabe motoristina.

• Anonyymi

Tilastojen julkaiseminen ja linkki MTVn sivuille näytti olevan "sääntöjen vastaista"
      Oliko MTV väärä mediatalo?

• Täällä tuppaa olemaan linkit epäsuosiossa ihan yleensäkin.

• Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

Täällä tuppaa olemaan linkit epäsuosiossa ihan yleensäkin.

Linkit ovat vain lähteiksi mistä tieto oli otettu. Tämä taitaa olla YLEn palsta ja kilpaileva MTV on pannassa lähdeaineiston tuottajana.

Kerrotaan sitten uudelleen karkeasti, että 2000 luvun aikana on moottoripyörien määrä Suomessa kolminkertaistunut, ja kokonaismäärä on nyt noin vajaat 300.000 pyörää.
        Mukana oli vain rekisteröidyt. Vajojen takana ja ladoissa seisovat "museoesineet" eivät olleet mukana.

• Anonyymi

Niiin, nuoret naisihmiset ovat useimmiten tuollaisten kuin "Elokapina" tms. pauloissa
      kuin jonkun moottoripyörällä ajelun.
      Pitää myös muistaa että "maailma pelastuu" noiden mukaan kadula istumalla ja liikennettä haittaamalla.

Silti uskallan veikata ettei nyt talven aikaan mahda kovinkaan moni alkaa istuskelemaan kylmällä asvaltilla, kivuliaan virtsarakon tulehduksenhan siitä saa,,eikä suinkaan maailma pelastu..

• Anonyymi

Ei maailma kyllä kumia polttamallakaan pelastu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maailma kyllä kumia polttamallakaan pelastu.

Se on aika sama Suomalaisten tekemiset tai tekemättä jättämiset ,maailman pelastumisen tai tuhoutumisen kannalta ? Moottoripyörän kuminpoltto ei juuri siihen vaikuta. Se mitä suuret saastuttajat Intia, Kiina, venäjä, USA tekevät saattaa johonkin vaikuttaa. Kun nyt lämpenee, niin jääkö uusi jääkausi tulematta ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60