Jo vuosia Pohjolan asiakkaana ollut ja kun korvauksen aihetta tuli niin selvisi että "vanhan" mallinen Laaja kotivakuutus onkin hyvin rajoitettu kodin pintojen korvaamiseen. eli vaikka max Vakuutussumma yht noin 75tEUR niin pinnoille on maks 3400 eur (miinus omavastuu) . Ja uudemmassa Omakoti -vakuutuksessa tämä sisältyy (ja itse vakuutusmaksu tuota vanhaa edullisempi) EIvät pyynnösitä huolimatta saa todistettua että milloin tämmöinen Uusi Omakotivakuutus on tullut tarjolle - eli vuosia olemme maksaneet turhasta ja nyt 10tEUR vahingosat vain 3400-150 =3150 eur korvataan.... Olo on aikalailla petetty!
Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?!
Pohjolan "vanha" Laaja Kotivakuutus
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
mistäköhän vak.yhtiöstä nykyään saisi selkeintä palvelua ilman liikaa noita pienellä printillä olevia lisärajoituksia?!
- Anonyymi
Kaikilla vakuutusyhtiöillä on roikkumassa paljon erilaisia "vanhoilla ehdoilla" tehtyjä vakuutuksia. Joskus nämä ovat edullisia vakuutuksen ottajalle, joskus taas yhtiölle. Aloittajan tapauksessa oli yhtiön etu, että asiakas piti uskollisesti vanhaa vakuutustaan voimassa.
Tämän takia kannattaa aina silloin tällöin päivittää omat vakuutuksensa ajan tasalle. Olen IFiltä saanut (kunhan ensin kysyin) tietää, mitä "vanhoja vakuutuksiani" ei missään nimessä kannata vaihtaa uudempiin ja mitä puolestaan kannattaa ehtojen muuttumisen takia uusia.
Kun se uusi ja päivitetty vakuutusehdotus tulee omasta yhtiöstä, niin samalla voi kysäistä kilpailijoilta vastaavaan vakuutuksen hintaa. Kunhan muistaa katsoa vakuutusehtoja, ei pelkkää hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738