sain koulussa opea

Anonyymi

olin ala asteella 3 tai 4 luokalla ja yhen aineen numero oli surkea ja ope tuli mun luo ja sano että jää koulun jälkeen niin jutellaan asiasta sitkun muut oli lähteny se lukitsi luokan oven ja vetas valvontakameran piuhat irti ja kään salekaihtimet kii ja tuli mun luo ja sano että haluanko että se nostaa mun numeroa 1--2 numeroa ja mä sanoin että sopiihan se

sit se sano maa latiialle makaan ja mä tein työtä käskettyä ja sit se otti taskusta neljät sukka housut ja ensten se vetas multa vaatteet pois ja sit se sito mit pulpetteihin kii sukka housuilla ja kysy onko liian kireällä mä vaan sanoin ei jasit se otto vielä korsetin ja tyttöjen uimapuvun se oli sellanen veti ketjullinen malli ensten se puki mulle sen uimapuvun ja sen päälle sen korsetin niin tiukkaan kuin se sai sen ja sit se riisu itten sä ja puki itelleen jonku mekon ja tuli sit mun päälle ja alko pomppia mun pippelin päällä se hyppi jotain 15 minuttia ja sit mä laukesin ja sit se puhisti munpippelin ja anto mun olla siinä 5 minuttia ja sit tuli taas mun päälle ja hyppi nyt 1 tunnin mun päällä ja sit se lopetti ja riisu mut ja irrotti mut ja kysy miltä tuntu mä sanoi ihanalta se sano että nostaa numeroa 1 mut jos tehään uudestaan jokukerta hänen luonaan niin nostaa vielä 2 ja mä sanoin että sopii mä kävin sen luona 20 päivä ja joka kerta se hyppi mun päällä ja sain silleen numeron ylös päin oi niitä aikoja olispa joku henkilö jota saisin panna taas

2

5108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein hyvä juttu. Jatkoa varmaan saadaan kun löydät sen jonkun henkilön jota voisit panna taas.
      Ehkä.

• Anonyymi

Täällä ollaan. Tule jo, Kamagrasta loppuu pian sorretun voima.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe