Olen 26 vuotias nainen. Koulussa opiskelu on aina ollut minulle melko rankkaa. Kesälomat olen vain ollut kotona ja nauttinut kesästä. Olen halunnut palautua seuraavaan kouluvuoteen kunnolla.
Siis en ole ikinä ollut töissä, enkä edes kesätöissä. Tunnen oloni huonommaksi kuin muut ihmiset, koska en ole töissä ollut. Mietin koko ajan tulevaisuuttani ja murehdin sitä. Miten kukaan ikinä ottaa minut töihin, koska cv:ssäni ei ole yhtään mitään muuta kuin tet-harjoitteluita ja työssäoppimisia.
Kaipailisin vinkkejä miten saisin töitä. Ensi kesäksi ajattelin mennä etsimään töitä, koska tunnen itseni niin huonoksi ihmiseksi lorvimalla vaan kotona.
Olen 26v. Kaipailisin vinkkejä.
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käy ohjaamossa tai ota yhteyttä etsivä nuorisotyöhön. Heiltä saa neuvontaa näihin asioihin tilanteesi mukaan. Paikkakuntakin voi vaikuttaa mahdollisuuksiin, joten vaikea täällä sanoa, että mikä sinulle olisi hyvä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716