Etsin kissanpentua!

Anonyymi

Hei olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja kissa on ollut haaveissa jo monia vuosia. Olisin valmis hakemaan kisun kauempaakin.

Mistä löytyisi maatiaspentu hintaluokkaa 0-300e? Olen selannut monia sivuja ja hyvistä kodeista ja oikeaan hintaluokkaan sopivia pentuja on hyvin harvassa. Olen selannut myös kaikki Pesut ja rekku rescuet yms. läpi moneen kertaan, mutta kaikki pennut ovat yleensä joko varattuja tai luovutetaan vain kotiin, jossa on jo kissa.

Mistä kissanpentu? Jos tiedät sivustoja tai sinulla itsellä on kissanpentuja myynnissä niin olen erittäin kiinnostunut!

linnea.ilvesaro@gmail.com
0504905505

1

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysypäs nyt vielä soittokierroksella, eläinsuojeluyhdistyksiltä. Oma arvioni on että niissä odottaa pilvin pimein kodittomia kissoja, juuri sitä ihmistä joka ottaisi huolehtiakseen. Mutta eivät luovuta koteihin joiden kanssa on riski, että kissa uudelleen joutuisi kodittomaksi. Että joudut käymään kunnollisen keskustelun, ja vaivautumaan vielä lähtemään tutustumaan kissaan, jota olit ajatellut tai sinulle on kaavailtu. Mikäli kissan mielipide on myönteinen, joudut vielä tavallaan toiseenkin keskusteluhetkeen, että varmistuvat että aiot hoitaa kissaa sen elämänkaarta eteenpäin.
      Kissa on kiva lemmikki. Se kyllä kouluttaa omistajansa tekemään juuri niin kuin kissa haluaa. Jos ihminen on täys puupää, koulutus kovenee.
      Itsellä oli vajaat 15 v yksi. Nyt on täysin erilainen seuraava ollut yli vuoden. Moni asia mikä oli toisin edellisen kissan kanssa, onkin nyt näin ja noin tämän uuden mielestä...