Etsin kissanpentua!

Anonyymi

Hei olen 19-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta ja kissa on ollut haaveissa jo monia vuosia. Olisin valmis hakemaan kisun kauempaakin.

Mistä löytyisi maatiaspentu hintaluokkaa 0-300e? Olen selannut monia sivuja ja hyvistä kodeista ja oikeaan hintaluokkaan sopivia pentuja on hyvin harvassa. Olen selannut myös kaikki Pesut ja rekku rescuet yms. läpi moneen kertaan, mutta kaikki pennut ovat yleensä joko varattuja tai luovutetaan vain kotiin, jossa on jo kissa.

Mistä kissanpentu? Jos tiedät sivustoja tai sinulla itsellä on kissanpentuja myynnissä niin olen erittäin kiinnostunut!

linnea.ilvesaro@gmail.com
0504905505

1

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysypäs nyt vielä soittokierroksella, eläinsuojeluyhdistyksiltä. Oma arvioni on että niissä odottaa pilvin pimein kodittomia kissoja, juuri sitä ihmistä joka ottaisi huolehtiakseen. Mutta eivät luovuta koteihin joiden kanssa on riski, että kissa uudelleen joutuisi kodittomaksi. Että joudut käymään kunnollisen keskustelun, ja vaivautumaan vielä lähtemään tutustumaan kissaan, jota olit ajatellut tai sinulle on kaavailtu. Mikäli kissan mielipide on myönteinen, joudut vielä tavallaan toiseenkin keskusteluhetkeen, että varmistuvat että aiot hoitaa kissaa sen elämänkaarta eteenpäin.
      Kissa on kiva lemmikki. Se kyllä kouluttaa omistajansa tekemään juuri niin kuin kissa haluaa. Jos ihminen on täys puupää, koulutus kovenee.
      Itsellä oli vajaat 15 v yksi. Nyt on täysin erilainen seuraava ollut yli vuoden. Moni asia mikä oli toisin edellisen kissan kanssa, onkin nyt näin ja noin tämän uuden mielestä...
      Sillointällöin mietin, olenko hullu kun tykkään kissoista. Mutta ilmankaan en osaa elää- en pidä tylsyydestä, ja toimeliaan kissan kanssa tylsyys on tuntematon asia. Siis: kissan luonteet- saatat saada pakkauksen, joka vie kaiken vapaa-aikasi, vaativan, oikein supernopean tihulaisen. Mutta sitä sinun tulee sitten kunnioittaa, ja ruokkia ja rakastaa.
      Oma kissani testaa jatkuvasti, onko pinnani aina vain pitkä. Sen kolttosista valtaosan annan mennä hyvin vähin huomioin. Se on ainoa tepsivä keino.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe