Niin uskotteko että olette ikisinkkuja vai vieläkö toivonpilkahdus on että löydätte jonkun ihanan kauniin naisen?
Taidatte olla ikisinkkuja
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Toki uskon, jokainen mies ansaitsee vain kauniin naisen. Rumiahan suurin osa naisista on!
- Anonyymi
Niin, ikisinkun on vaikea uskoa sellaiseen, jota ei ole aiemmin kokenut?
- Anonyymi
Kyllä ensisijaisesti mies haluaa kauniin naisen mutta lopulta tajuaa että pakko tyytyä tavis ruma naiseen koska kauniit naiset on sen verran nirsoja että ei mies saa sellaista ellei ole itse komea top 10 mies. Naiset vastaavasti haluaa olla ikisinkkuna jos ei saa komeaa top 10 miestä.
- Anonyymi
No kuule, ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään. Silloin voi olla yksin. Kauneus/komeus on katsojan silmissä.
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, ei ole pakko tyytyä yhtään mihinkään. Silloin voi olla yksin. Kauneus/komeus on katsojan silmissä.
Mä ainakin haluisin löytää naisen jonku joka on mun mielestä viehättävä
- Anonyymi
Naisia saa jos on komea ja rikas top 10 mies. tavis duunari ei kelpaa naisille.
- Anonyymi
Eipä ole sellaista toivonpilkahdusta, en ole kiinnostunut samasta sukupuolesta siinä mielessä.
Tosin en halua miestäkään. Nyt on aika omistautua vain itselleni ja nauttia elämästä vapaana. Suhteet on kokeiltu ja nyt sinkkuvuosina tykästynyt tähän olotilaan aivan liikaa vaihtaakseni enää.
Ei kiviriippaa jalkaani roikkumaan, ei sitten millään! - Anonyymi
Ei miehet pääse edes treffeille naisten kanssa joten mitään tutustumista tule eikä silloin suhdetta saa. Pitääkin juoda viinaa ahkeraan ja käydä baareissa jos kumppanin haluaa löytää. Netistä ette kumppania löydä.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906