Laitan tämän nyt tänne kun täällä varmasti tämä luetaan. Etsin siis masteria opettamaan minulle bdsm maailman alkeet ja kaiken muunkin. Aluksi netin kautta tapahtuvalla koulutuksella.
Olen 20-vuotias, pohjois-suomalainen nuori neiti ja minulla ei ole kokemusta alistumisesta mutta se on kiinnostanut minua jo pitkään.
Muut tiedot saa kysymällä :)
leenasub@hotmail.com
Etsitään Masteria
6
11732
Vastaukset
- Master
Palataan myöhemmin koulutuksen aloitukseen.
Mä lähetän sulle myöhemmin e-mail osoitteen niin saat tehdä sinne anomuksen. Luettuani sen teen päätöksen koulutuksen aloituksesta. - Arska the man
Meiliä tuuppaa tulemaan varmaan ihan solkenaan, millä aiot Leena, seuloa joukosta pois feikit ja epäilyttävät viestit?
- leena.sub
Et sitten ihan omaa nickiä pystynyt keksimään.
Terveisin OIKEA leena.sub- Keskustelu uutena vuotena 2006
Kerro!
- spektaakkeli
Keskustelu uutena vuotena 2006 kirjoitti:
Kerro!
subit, masterit sun muut ja kinkyily yleensä, onko pääkopassa vikaa? ;)
- MasterJunkie
Julma mies. Ruma. Kusen kumipukuun, alistan, ja aina lopetan sovitusta sanasta. Olen kokenut ja raju. Paskannan suuhusi jos oot eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450