https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/267453
Että nyt kaasunaamarit esille!
Nytkö se korona saavutti Heinävedenkin?
10
2865
Vastaukset
- Anonyymi
Todella toivon että kuntamme maahanmuuttajat pysyivät omalla kylällä eivätkä olleet Ylitorniossa hiihtolomalla, ainakin Joensuun tuorein rypäs on sieltä peräisin ja Ylitornion keskusteluissa käy vahvasti ilmi mistä maasta perhetapahtuman osanottajat ovat olleet kotoisin.
- Anonyymi
Näyttää jo kuusi tapausta olevan. Jahka mökkiläiset saapuvat, saadaan vähän enemmänkin tautitapauksia.
- Anonyymi
Nyt jo 68 tapausta ja oireettomat päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo 68 tapausta ja oireettomat päälle!
🤣😂 äkkiä kellariin ja kaasunaamari päähän
- Anonyymi
Nyt on Karviossa liikkunut koronapositiivinen la 26.6, Nesteellä ja leirintäalueen kahviossa. Eli altistumisia on voinut tulla.
- Anonyymi
On muuten melko laajat kellonajat, (Nesteeltä vain päivämäärä ja leirintäalueelta klo 19 jälkeen), kun vertaa niihin Siun soten ilmoittamiin muihin altistumispaikkoihin, joissa kellonajat tarkemmin.
- Anonyymi
Hyvä hyvä.... maskit päälle kesälomalaiset tulloo... kesälomalaiset männöö....
- Anonyymi
Voi v o i teitä raukkoja. Miten nyt pärjäätte.
- Anonyymi
Muutenkin käytte vaan jätskit ostamassa ja ihmettelemässä...
- Anonyymi
On niin kyllä takapajula koko kylä että edes korona ei sinne eksy pasaset housussa kaikilla jostain koronasta.
- Anonyymi
Oli se kauheaa aikaa. Piti oikein kellonaikoja myöten ilmoitella mahdollisia altistumisia. Paljonkohan lie kuollut tautiin.
- Anonyymi
Mielestäni parhainta aikaa elämässä, sai olla ihan rauhassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351