Mikä tätä palstaa oikein vaivaa?
😁
Boring - Ei lainkaan seksiä eikä väkivaltaa
31
<50
Vastaukset
Tylsyys
😁Ehkä tämä palsta on näennäisälyllistynyt, joka kaikissa tapauksissa tarkoittaa sitä että seksiä ja väkivaltaa ei esiinny.
😂- Anonyymi
Tylsyys on aivan loistavaa.
- Anonyymi
Ehheh en uskoa, että pitkään on enää tylsää. Pitää vaan ensin
Funeau kirjoitti:
Ehkä tämä palsta on näennäisälyllistynyt, joka kaikissa tapauksissa tarkoittaa sitä että seksiä ja väkivaltaa ei esiinny.
😂Maisasta ainakin oli juttua..
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Ehkä tämä palsta on näennäisälyllistynyt, joka kaikissa tapauksissa tarkoittaa sitä että seksiä ja väkivaltaa ei esiinny.
😂oikeassa elämässä
Wwuwuw kirjoitti:
Marmeladivoileivät pelastaa päivän.. 👋☺
Miulle tulee aina noista karhuherran appelsiinimarmeladivoileivistä mieleeni mun lapsuus 70-luvulla: me reissattiin paljon ulkomailla, eikä hotelliaamiaisilla ollut tarjolla leivän kanssa kuin appelsiinimarmeladia.. ei lainkaan voita. Hihii.
Mä muuten vihaan vihreitä kuulia.. 😖Anonyymi kirjoitti:
Tylsyys on aivan loistavaa.
Tarkoitatko että tylsyys on terävää?
Eli siis tylsyys on eräs terävyyden lajeista.
(naurua)
- Anonyymi
Pitäähän niitä jonkun olla suorittamassakin.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Ja sitten loppuporukka juoruilee näistä tapahtumista.
🤣Ei ole mitään kerrottavaa ellei ensin tee
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään kerrottavaa ellei ensin tee
Kokeile fiktiivisenä. Fiktiivisyys on kuin Buranaa päänsärkyyn.
😁- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kokeile fiktiivisenä. Fiktiivisyys on kuin Buranaa päänsärkyyn.
😁ehei
Tää onkin idaripalsta
- Anonyymi
Voit alkaa läiskii ittees perssiille ja myö voiaa kahtella.
- Anonyymi
Kiva, että toivot säpinää
sitä tilattu Mä kelaan leffoissa kaikki ylipitkät seksi- väkivalta- ja takaa-ajokohtaukset ohi.
Ja kyllä vain, siis kelaan, sillä olen boomeri☝️- Anonyymi
Minä skippaan ne kannettavalla katsoessa, helpompaa kuin VHSn kelaaminen. Mutta joo.. Etenkin seksikohtaukset menee aika tylsäksi kun ne kaikista vähiten liittyy tarinaan mitenkään ja on vain elokuvalle grinding halt. Pakko vain vajaille ihmisille myydä leffa jotenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Minä skippaan ne kannettavalla katsoessa, helpompaa kuin VHSn kelaaminen. Mutta joo.. Etenkin seksikohtaukset menee aika tylsäksi kun ne kaikista vähiten liittyy tarinaan mitenkään ja on vain elokuvalle grinding halt. Pakko vain vajaille ihmisille myydä leffa jotenkin.
No ei mulla mitään vhs:iä ole..
Onhan täällä seksiä ja ainakin henkistä väkivaltaa, kun sitä osaa vaan kaivaa. Pitää olla tarkkasilmäinen.
- Anonyymi
Karhu Herra Paddington on liian kesy kaveri. Tykkään tämän nallen ajatuksen kulusta.
https://www.youtube.com/watch?v=9fbo_pQvU7M
AsianVierestäAnonyymi kirjoitti:
Ted on rajumpi nalle.
https://www.youtube.com/watch?v=S3AVcCggRnU
AsianVierestäTommosen voi helposti potkasta seinään..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tommosen voi helposti potkasta seinään..
:)
Ted olisi sinulle sopiva. Et ainakaan pitkästyisi.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942