Tilasin vahingossa finink.comista mustan piraattivärikasetin. Nyt näyttää, että kirjoitin ei tunnista tuota kasettia, eikä näin ollen toimi. Onko minkäänlaista mahdollisuutta saada tuo toimimaan?
HP 2640 ja piraattivärikasetti
Anonyymi
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin piraatti?
Ns. 3. osapuolen varaosat ei ole mitään piraatteja, jos tuotteessa ei väitetä, että sen valmistaja on jotain, mitä se ei ole. - Anonyymi
Oletko aivan varma että se kasetti on tarkoitettu sinun tulostimellesi? Ainakin epsoniella on parikymmentä eri kasettimallia jotka ei juuri poikkea toisistaan mutta toimii vain oikeassa tulostiimessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308