Olen ollut leskenä pian 10v ja elän uuden miehen kanssa jonka olemme menossa naimisiin. Miten tämä leskeneläke tulee menemään koska sittenhän en enää leski olekkaan.
Leski naimisiin
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Jos leski menee uudelleen naimisiin alle 50-vuotiaana, hänelle maksetaan kolmen vuoden leskeneläkkeet kertasummana. Tämä edellyttää, että leski on ehtinyt saada leskeneläkettä vähintään vuoden ajan ennen uudelleenavioitumistaan.
Jos taas leski solmii uuden avioliiton vasta yli 50-vuotiaana, maksussa oleva leskeneläke jatkuu normaalisti. Sen sijaan uudesta liitosta ei synny leskeneläkeoikeutta. - Anonyymi
Ei taida pitää paikkaansa tuo selvitys, on höpö höpö juttua.
- Anonyymi
Mikä on höpö höpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615