Niin ahdistaa tuo Eerikan kohtalo, joka taas tullut tapetille kirjan julkaisemana. Itse kun samanlaisissa kuvioissa marinoituneena suunnilleen tietää mistä kysymys, ja sattumoisin myös tietää että viranomaiset salaisesti tietävät että äitipuoli on riski tytölle, niin ei vain voi lakata ihmettelemästä miksi syytä näin salaillaan. Äitiä tarkastellaan hankalan exän ja lapsipuolta sopeutumattoman näkövinkkelistä. Voiko suurempaa väärinkäsitystä tehdä tilannearviossa?!
Syystä ei puhuta..., vai freud
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä suunnaton yksinäisyys kumisee tuon tytön kohtalossa.
- Anonyymi
Tuo menettely tässä asiassa on vienyt toimintakykyni, niin ahdistaa. On kuitenkin ns. salaisena tietona sossussa se, että äitipuolet ovat vaarallisimpia tyttölapsille. Missään en ole törmännyt tähän salaiseen tietoon tässä asiassa. On varmaan miesten ns. oikeus suurempi tulla karvahatun styyräämiksi kuin velvollisuus omaa jälkikasvuaan kohtaan. Ja feministit varmaan hurraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657