Hei. Mistä tietää että kissan synnytys on ohi? Yöllä 7.12.2020 oli aloittanut yksin synnyttämisen (kissaa käyty katsomassa 1-2 aikaa yöllä jolloin ei merkkejä synnytyksestä.) menty 11-12 aikaan uudestaan katsomaan jolloin on löytynyt 2 kuollutta pentua ja yksi elävä emon luota. Mistä tiedän että synnytys ei enää jatku? Noin klo. 15 tuli istukka tai joku jonka emo söi? Ja sen jälkeen ei enää mitää.
Kissa synnyttää
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä sen verran että emolla ei ensin tullut maitoa joten kävin hakemassa pennulle korviketta. Neuvoja ja vinkkejä otetaan mieluiten vastaan.
- Anonyymi
Missä kissa synnyttää. Ei missään - nainen synnyttää. Se kissa penikoi! Älkää lällätkö näitä elukoita, kyse eri asioista.
- Anonyymi
Itse sinä penikoit! Kissa synnyttää.
- Anonyymi
Meilläkin syntyi 1 kuollut pentu viikonloppuna.
- Anonyymi
Kissa nousee saattaa kanneskella pentua ja etsiä suojaa
- Anonyymi
Miksiköhän pennut kuolee?
- Anonyymi
Uusi normaali!
Johtuu afriikkalaiseta viruksesta, jonka vihreä muiden vasemmistolaisten kanssa toivat luonnonmoninaisuuteen vetoden. Sellaista nykyään kaikki on, että vain huumehörhöjen hommia.
Ennen kissat eivät synnyttäneet, kuin eläviä pentuja
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398