Onko uutta tietoa Suonenjoen sudesta?
Susiko liikkeellä?
6
305
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten? Sudet ovat arkoja ja luikkivat karkuun kun karjaisee. Koirat sisälle yöksi ja muut elukat navettaan ja talleihin.
- Anonyymi
Olen asunut korvessa parisen kymmentä vuotta, syksyllä karhut kävi syömässä omenoita, 30 metriä talon nurkasta.
Suden jälkiä oli jatkuvasti pihallakin, suden olen nähnyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla susi vain vilkaisi ja jatkoi matkaansa.
Karhun olen silmätysten nähnyt kerran, karhu nousi takajaloilleen ja hetken haisteli ja sen jälkeen laskeutuu neljälle jaloille ja jatkoi puhutaan, poistuin rauhallisesti paikalta.
Turhaa panikointia susien kanssa. Se on taas metsästäjän oma moka jos susi vie metsästyskoiran. Lammastilat voi suojata verkkoaidalla.
- Anonyymi
Ja taas oli? Vai mitä huhuja fbookissa levitellään?
- Anonyymi
Taas ilmeisesti Pörölänmäen metsästäjien aina niin 'luotettavia' näköhavaintoja. Eläin on voinnut olla yhtä hyvin lehmä, metso, jänis tai naapurin mäyräkoira. Ei pitäisi meijän metästäjien läträtä liikaa viinan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas ilmeisesti Pörölänmäen metsästäjien aina niin 'luotettavia' näköhavaintoja. Eläin on voinnut olla yhtä hyvin lehmä, metso, jänis tai naapurin mäyräkoira. Ei pitäisi meijän metästäjien läträtä liikaa viinan kanssa.
Siellähän ne oittilansuolla vanhan kaatopaikan vieressä pörölänmäen metsästäjät nähneet susia tänäkin vuona monta kertaa. Jälkiä joka viikko. On muuten luotettava havainto.
- Anonyymi
No jo yksi vouhotti sudesta, olikin jouluvieraan newfoundlandinkoira.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635