Sain syyskuussa coronan Helsingissä joltakin coronalingolta. Voi että minä vihaan teitä röyhkeitä, maskittomia coronalinkoja. Tällaisille sairaille kuolettavan taudin levitäminenn tuottaa SAIRASTA MIELIHYVÄÄ!!!!
Kokkolan coronalingot
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs menit sinne .Pysy kotona .
- Anonyymi
TÄMMÖISIÄ NE SAIRASMiELISET, TYÖTTÖMÄT CORONALINGOT OVAT!!!! Omista sairaista syistään levittelevät Coronaa ympärilleen!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄMMÖISIÄ NE SAIRASMiELISET, TYÖTTÖMÄT CORONALINGOT OVAT!!!! Omista sairaista syistään levittelevät Coronaa ympärilleen!!!!
Kannatta väittömästi varata aika psykiatrille, et ole terve!
- Anonyymi
Mistätäpä varmasti tiedät oliko tällä lingolla maski vai ei? Entä oliko itselläsi maski? Syyskuussa oli vielä eri puheet, kuin tänään. Tuskin löytyy koko maasta montakaan, joka tahallaan tautia levittää. Se on tuurissaan tuo taudin saaminen. Omalla varomisella ja ohjeiden noudattamisella taitaa päästä parempaan lopputulokseen, kuin vihasta vouhkaamisellavihaamisella
- Anonyymi
Sää oot suudellut merimiestä Kokkolan satamassa ei se voi noin herkästi sattua?
- Anonyymi
Korona- keskustelu on toistaiseksi kielletty. Vain TOSIrealistin asialliset kommentit ovat jatkossa sallittuja. Ei enää puheenvuoroja, kiitos. Kokous on päättynyt, kop kop kop! Hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona- keskustelu on toistaiseksi kielletty. Vain TOSIrealistin asialliset kommentit ovat jatkossa sallittuja. Ei enää puheenvuoroja, kiitos. Kokous on päättynyt, kop kop kop! Hah hah haaa!!!...
Ymmärtäisit edes hävetä. Jos tuo on upseerille sopivaa käytöstä, niin täytyy ihmetellä. Taitaa seuraavassa upseeritapahtumassa, joita usein hehkutat, ruveta läski tummumaan. Sotaväen sakinhivutusperinne taitaa näyttää Sinulle närhen munat.
Tämä aloittaja on selkeästi sama pelle joka toisessa aloituksessa HUUTAA täysin päinvastaista mielipidettä liittyen maskien hyötyihin/haittoihin.
Sinulle tämä on selkeästi sopiva aihe kerätä huomiota ja pelleillä vakavalla asialla. Tekisi mieli sanoa hieman rumasti mutta en kuitenkaan alennu HUUTAMAAN kuten sinä teet.
Fakta on kuitenkin se että löytyy yhä vain lisää virallista tutkimustietoa liittyen maskien käytön hyödystä koronan leviämisen ehkäisyssä. Vaikka huudat täällä kuinka isoon ääneen niin faktat pysyvät faktoina...- Anonyymi
Tuusulassa esikuntakomppaniassa luutnanttina ollessani sain Helsingissä yleisessä miesten vessassa sukupuolitaudin ovenkahvasta ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ei kun huljuttelin pientä piliäni porealtaassa ja löystyneestä sulkijalihasparistani pulahti veteen pökäles, ihan vahingossa. Eivät uskoneet vahinkoon, vaan heittivät minut persniskaotteella pihalle.
- Anonyymi
Pitäisi vähän katsoa kelle käy antamaan.
- Anonyymi
Markettien roskikset pursuavat maskeista, jos ne sitten eivät saastuta niin ei ainakaan maskittomat, maskit ovat koronan paras ystävä, yäääkkkkk........
- Anonyymi
Ja sää raahasit viruksen mukaan tänne? Noin se vasta leviää.. Aika typerästi toimit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255