https://yle.fi/uutiset/3-11590347
J W yhtiöllä neuvottelut vielä käynnissä. Älkäähän enää ottako noilta ryöstöfirmoilta, mutta jos olette jo ottaneet niin maksakaa takaisin vain itse laina, älkää korkoja tai muita kuluja. Eivät tule viemään velkaa käräjäoikeuteen, koska häviävät siellä.
Euro24 ja Gothia maksoivat hyvityksiä 150 asiakkaalle
Anonyymi
2
157
Vastaukset
- Anonyymi
Näissä Euro24;n jutuissa oli kyse siitä lainakustannuksia ei ollut ilmoitettu lain vaatimalla tavalla, mikä oli erittäin raskauttavaa. Pelkkä korkea korko ei olisi riittänyt hyvitykseen tai ryhmäkanteeseen.
- Anonyymi
Kuinkahan kauan meinaavat neuvotella JW yhtiön kanssa. Enemmistö kanteessa mukana olevista eli noin 1300 ja rapiat ihmistä odottelee päätöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814