Onko tutkittu eri lääkkeiden yhteisvaikutusta , korona rokotteen kanssa. Täysin terve ja monisairas ihminen mikä ero on teholla?Korona rokotteen ottaminen kuitenkin kannattaa , vaikka tulisi haittoja , ne pystytään hoitamaan uskosin. Mutta pahempi on tauti , jos tulee. Jälkitauteineen.Ettei ottais rokotetta.
Monia lääkkeitä syövä sairauksiin, miten korona rokote vaikuttaa.
3
57
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä kaikki lääketestit tehdään perusterveillä henkilöillä, osallistujien ikääkin on rajoitettu. Esimerkiksi koronarokotetta ei ole testattu lapsilla ja eikä ilmeisesti monisairailla vanhuksillakaan.
- Anonyymi
Nyt kehitetyt koronarokotteet eivät lievennä sairautta, eikä siis vaikuta selviämiseen "teholla". Rokotteet toimii tyyliin joko-tai ja siis pyrkii estämään viruksen tarttumisen. Jos siis rokote tehoaa, rokotteen saanut ei sairastu lainkaan. Ellei se tehoa, koronavirus tarttuu ja aiheuttaa normaalin sairastumisen (siis samanlaisen kuin rokottamattomalla).
- Anonyymi
KANSAN EI TULE OLLA ITSEKÄSTÄ.
ETU
OIKEUTETTU
ELIITTI
Sauli Jenni ja pojat kuuluu ensimmäisiin rokotettaviin. Myös Sanna joka kujeilee saulilla kuuluu 10 ensimmäiseen.
Seuraavaksi tulee Poliisi johto joka johtaa uuden TAUTI LAIN (Toimitettu eduskuntaan10 12 2020) turvin hyökkäyksiä perheiden toisitaan erottamiseksi. Kansan tulevat johtajat KOKOOMUS tulee rokottaa seraavaksi jotta isoveljen käskytys menee läpi mutkitta.
TÄMÄN JÄLKEEN UUSI NORMAALI VOI KESKITTYÄ ISÄNMAAN HAUTAAMIS URAKOINTIIN TÄYSIPÄIVÄISETI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947