Moikka mulla alko tulemaan anoreksiaan viittaavia ajatuksia. 14v tyttö ja ylipainoa. Luin keskustelupalstoja ja tajusin että NYT käännyttävä vielä kun voin. En halua kuolla. Haluan olla terve ja pitää terveellisistä elämäntavoista kiinni. En laske enään kaloreita tai katso painoa päivittäin. Sinäkin pystyt siihen. Haluatko todella kuihtua kuin kukkakeppi vai laihduttaa terveellisellä tavalla?
Käänny ennenkuin liian myöhäistä
Anonyymi
1
167
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on terve ajattelumaailma, hyvä! Pidä pintasi, ja toivon sinulle pärjäämistä elämässäsi! Jos joku terveydenhuoltohenkilö joskus naputtaa painostasi (niitä aina valitettavasti sattuu kohdalle), niin kerro omista tuntemuksistasi ja havainnoistasi! Varmasti moni syömishäiriö on peräisin myös lääkärin tai terkkarin vastaanotolta, kun käsketään laihduttaa, mutta käskijä ei oikeasti itsekään tiedä toimivaa keinoa, miten asia pitäisi toteuttaa turvallisesti ja ilman henkisiä tai fyysisiä vaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670