Nokia 2.3 puhelin

Anonyymi

Sisko osti muutama kuukausi sitten ja ei enää käytä ja antoi minulle.

Onko hyvä puhelin , jos laitan Nordea sovelluksen ja maksan laskuja?

9

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jos sen nopeus riittää sulle niin ota käyttöön vain.

• Anonyymi

Maksan ostokset kortilla, jossa lähimaksu, mikä nopeus, mulla on 200 mega datapaketti

Alkuperäinen kirjoittaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksan ostokset kortilla, jossa lähimaksu, mikä nopeus, mulla on 200 mega datapaketti

Alkuperäinen kirjoittaja!

Puhelimen nopeus. Ei nettiyhteyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimen nopeus. Ei nettiyhteyden.

Puhelin on LTE-nopeudeltaan kategoriaa 4 eli downloading 150 Mbs ja uploading 50 Mbs. Riittää kyllä ihan hyvin tuohon liittymääsi nähden. Muutenhan tällaiset halvemman puoleiset, pienimuistiset ja hieman tehottoman prosessorin omaavat kännykät saattavat tietysti käyttäessä ainakin jonkun verran hidastella ja tökkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelin on LTE-nopeudeltaan kategoriaa 4 eli downloading 150 Mbs ja uploading 50 Mbs. Riittää kyllä ihan hyvin tuohon liittymääsi nähden. Muutenhan tällaiset halvemman puoleiset, pienimuistiset ja hieman tehottoman prosessorin omaavat kännykät saattavat tietysti käyttäessä ainakin jonkun verran hidastella ja tökkiä.

Tässä ei ollut kyse netin nopeudesta vaan laitteen suorituskyvystä suoriutua päivän askareista.

• Anonyymi

On hyvä Suomen pankki sovelluksien käyttöön.

• Anonyymi

Kolmas selkeä hintaluokan määrittelemä ”säästötoimenpide” on käytetty järjestelmäpiiri. Nokia 2.3:sta löytyy edeltäjänsä tavoin parin vuoden ikään päässyt Mediatekin Helio A22 -järjestelmäpiiri, jonka tukena on 2 Gt RAM-muistia. Järjestelmäpiiri ei ole järin tehokas, eikä puoli vuotta vanhasta edeltäjästä löytyneen järjestelmäpiirin kierrättämistä uudessa mallissa voi pitää erityisen hyvänä suorituksena.

https://www.io-tech.fi/artikkelit/testissa-nokia-2-3/

• Anonyymi

Ilmainen puhelin on hyvä. Turha kysellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60