Oon 12v kohta 13 kaikilla mun kavereilla on alkanu jo murrosikä ja mulla ei näy vielä mitään oon poika ja onks teillä mitään kokemuksia millon murrosikä alkaa tai jotakin tapahtuu vaikka alapäässä tai jossain
Murrosikä kavereilla
5
899
Vastaukset
- Anonyymi
Se ottaa aikansa, on ihan normaalia että sun ikäsenä ei ole vielä karvoja ja pieni kikkeli.
- Anonyymi
Tuskin nyt KAIKILLA sun kavereilla on murrosikä alkanut! Se alkaa pojilla keskimäärin 12-14 ikäisenä, joskus myöhemminki. Että ei kannata ainakaan vielä ottaa paineita :)
- Anonyymi
tuskin kaikilla on alkanut :D mulla alko siinä 13v iässä kasvamaan karvoja siin juures oon kyl atm 13v mut siis vähä aikaa sitte ja mällii tullu 2019 asti
- Anonyymi
oon 11 täytin 11 alle kuukaus sitte ni pallit roikkuu jo alempana ku vehje
- Anonyymi
Jeppjepp ihan mahdollista ja toi kivespussin taikka pallien kasvu on jo murrosiän merkki. Sitte tulee karvoja ja lerssi kasvaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670