Hienoa toimintaa eilen. Neljä kertaa viidestä olisi tuollaisessa tilanteessa palanut koko talo. Myös evakuoinnit ensiluokkaisia. Kuin myös sivullisten toiminta.
Hienoa toimintaa
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittavan ikävä tulipalo,juuri joulun alla,onko ko,rivitalo ns.omistus osake ja vai kunnan omistama.??
- Anonyymi
Talon omistaa vielä toistaiseksi Kuhmoisten Vanhustentaloyhdistys. Asunnot ovat olleet vuokralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon omistaa vielä toistaiseksi Kuhmoisten Vanhustentaloyhdistys. Asunnot ovat olleet vuokralla.
Tosi hienoa,ettei tullut henkilö vaurioita,vaarallinen rivitalo palo ollut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hienoa,ettei tullut henkilö vaurioita,vaarallinen rivitalo palo ollut??
Tilanne oli hiuskarvan varassa, että palo havaittiin "ajoissa" ja selvittiin vain isoilla omaisuusvahingoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne oli hiuskarvan varassa, että palo havaittiin "ajoissa" ja selvittiin vain isoilla omaisuusvahingoilla.
Tosi hyvä,kun ei tullut henkilö vahinkoja.materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä,kun ei tullut henkilö vahinkoja.materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on.
"materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on"
Kuhmoinen: Hiljaiseloa eurojen päällä
https://yle.fi/uutiset/3-6297959 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"materiaali tappioita voi korjailla rahallakin,jos on"
Kuhmoinen: Hiljaiseloa eurojen päällä
https://yle.fi/uutiset/3-6297959Suomessa olevat n.Nuoriso säätiöt,Vanhusten talo yhdistykset,jne ovat hieman epäselviä.Ketkä kuuluvat.omistavat. kestävätkö rehellistä päivänvaloa 24/7???
- Anonyymi
Tosi harvoin kukaan omaa ,omilla rahoillaan ostanutta kotiaan polta,tuhoa,riko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423