Itse olen Lievästi älyllisesti kehitysvammainen jolla on myös ADHD/ADD. Olen pettynyt kehitysvammaisiin kavereihin, koska kukaan niistä ei osaa pelata Alfapet/Scrabble sana peliä joka ei ole itselläni junior versio. Koska junior versio peli on itselleni lälly. Hemako 2020
Pettynyt kehitysvammaisiin kavereihin
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö voi nk. normaalin kanssa pelata sitä aikuisten versiota?
- Anonyymi
Oletko kuullut Best Buddies-toiminnasta? Sehän yhdistää vammattomia ja kehitysvammaisia kaveritoimintaan. Käsittääkseni se on Kehitysvammaisten tukiliiton järjestämää toimintaa. Kannattaa googlettaa. Tiedä, jos sieltä löytäisit vammattoman pelikaverin. Tai laita kirjeenvaihtoilmoitus Verneri.netiin ja kerro haluavasi pelikaveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut Best Buddies-toiminnasta? Sehän yhdistää vammattomia ja kehitysvammaisia kaveritoimintaan. Käsittääkseni se on Kehitysvammaisten tukiliiton järjestämää toimintaa. Kannattaa googlettaa. Tiedä, jos sieltä löytäisit vammattoman pelikaverin. Tai laita kirjeenvaihtoilmoitus Verneri.netiin ja kerro haluavasi pelikaveria.
Olen mutta on yli 60 km päässä eli en pääse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sanoi, että jos minun ADHD kirjon oireet ovat enemmän itselläni ei ole minua varten tuo kuten kehitysvammaisten ystävä tupa myöskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sanoi, että jos minun ADHD kirjon oireet ovat enemmän itselläni ei ole minua varten tuo kuten kehitysvammaisten ystävä tupa myöskään.
Oletko adhd-liittoon tutustunut? Sielläkin on varmaan jotain toimintaa. Kannattaa ainakin yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615