Taas uusi tartunta, eikö nyt totta j.......ta pystytä pitämään näppejä erossa joka paikasta ja maskeja päässä.
Herätkää karvialaiset
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy sinä ainaki kotona. Tilkitte ovet ja ikkunat. Ja katkaise sähköt.
- Anonyymi
Ihminen ei opi ennen kuin sattuu tosi pahasti, jos sittenkään, ja karvialainen ei opi välttämättä ollenkaan. Mutta asiaa kirjoitat. Nyt maskit ja muut turvatoimet käyttöön, jos aikoo ihmisten ilmoille. Korona ei pidä lomaa jouluna eikä uutena vuotena.
- Anonyymi
Sen mitä itse eri liikkeissä asioinut, niin maskit siä kaikilla päässä on. Se kun nyt vaan ei 100% suojaa anna..
- Anonyymi
Kyllä luvut tartunnois räjähtää kun lomat loppu ja koulut ja hoitopaikkohin menot alkaa! Osa väestä kun ei vaan tajua! Kuljettu vähä hiihtorinteis ja kylpylöis ym kivaa 'lomalla'!? Idioottien toimista kärsii taas kaikki ne jotka olleet asiallisesti hissukseen!
- Anonyymi
Tuota samaa ajatellut.
Mutta eipä näytä se vahva maskisuositus mikä on voimassa vielä 17.1 saakka näytä tavoittaneen kaikkia. Käsidesistä huolimatta.
Talvilomat on seuraava koettelemus ja sen jälkeen pääsiäinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670