Tulisitko meiliin kirjoittelemaan sextiviestejä kanssani?
Hei Sinä NAINEN
9
85
Vastaukset
- Anonyymi
voisin tullakin.
- Anonyymi
Miten saadaan yhteys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saadaan yhteys
anna meiliosottees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna meiliosottees.
Itseasiassa olen sen jo parikertaa laittanut mutta se poistetaan sääntöjenvastaisena, mikä jotenkin omituista koska täällä on vaikka sp osoitteita muutenkin julkaistu...🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa olen sen jo parikertaa laittanut mutta se poistetaan sääntöjenvastaisena, mikä jotenkin omituista koska täällä on vaikka sp osoitteita muutenkin julkaistu...🤔
Ja taas se poistettiin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitetaas näin
sexmail [merkki] meiliboxi piste suomentunnus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas se poistettiin....
Jos laitat kommenttiin pelkän meiliosoitteen niin kone poistaa sen, pitää olla muutakin tekstiä, aläkä laita sitä miukumaukua vaan sulkuihin at
- Anonyymi
Kelpaisko 75-v metsuri Kiteeltä? Mulla stondaa meleko hyvin.
- Anonyymi
Vaan lukutaito näyttää olevan hukassa....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850