Jeesus auta näitä ateisti pakanoita ja evoluutio teoriaan uskovia. Osoita heille että he ovat väärässä ja heidän oppinsa on tyhmä. Ettemme ole mistään alkuräjähdyksestä tulleet eikä planeettojen törmäilystä eikä alkuaineet ole tulleet tähdistä . Osoita Jeesus että Sinä Jeesus olet Jumala ja kaiken luoja. Kaikilla on tarkoituksensa sekä avaruudella että maapallolla että ihmisillä ja eläimillä ja kasveilla. Osoita Jeesus että sinulla on kaikki valta taivaassa ja maassa. Johda heidät pelastuksen tielle sinun tiellesi johda heidät. Tapahtukoon sinun tahtosi kiitos Jeesus kaikesta.
Rukous ateistien ja pakanoiden ja evoluutio teoriaan uskovien puolesta
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä Jesseen uskoa, vaikka jättäisi hörhöilyt pois. Monet evlutitkin uskovat evoluutioon ja Jeesukseen.
- Anonyymi
Älä pilkkaa Jumalaa. Hän on totuuden Jumala. Sinun fundamentalistiset hömppäsi eivät muuta luonnontieteellisiä totuuksia eivätkä saa Totuuden Henkeä johtamaan ketään harhaan, Hän ei valheellisten toiveittesi puolustajaksi lähde.
Rukoillaan koko ensi vuosi 2021 noiden hömppöjen ateisti pakanoiden puolesta, että myöntäisivät Jumalan luoneen maailman kaikkeuden.
- Anonyymi
Rukoillaan, että Artsi löytäisi vihdoin totuuden (vaikka pysyisi uskossa) ja jättäisi hörhöilyt pois. Ei usko voi muuttaa fyysisisä tosiasioita miksikään. Ei auringonvaloon voi tulla D-vitamiinia, vaikka kuinka uskoisi, ei maapallo voi ryhtyä vuosittaiseen kallisteluihin, vaikka kuinka uskoisi eikä maapallon ikä voi kutisitua muutamiin vuosituhansiin, vaikka kuinka uskoisi. Uskon pitää olla sopusoinnussa oikean tiedon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706