Kukaan läheinen ei ole kuollut, mutta jotenkin tuli valtavan surullinen olo.....
Laitoin tämän tänne, kun en muuallekaan oikein tiennyt laittaa..
Onko muilla tullut haikeaa/surullista oloa jonkun elokuvan/sarjan näyttelijöitä kohtaan?
Mulle tuli Smallville elokuva sarjan näyttelijliden osalta, kun aloin miettimään, että siitä on jo yli 10 vuotta, kun sarjaa esitettiin tv:ssä ja se oli suosikki sarjani tv:ssä.
Erityisesti näyttelijät tekivät vaikutuksen, mutta sitten sarja jäi unohduksiin, kunnes mutama päivä sitten sarja muistui mieleeni.
Aloin etsimään tietoa näyttelijöistä ja huomasin, että ikää on tullut lisää ja eivät ole enää niin nuoren näköisiä, kuin elokuva sarjassa.
Etsin tietoa, mitä heille kuuluu nykyään, vaikkei sitä niin paljon löytynyt.
Myös kuvauspaikat kiinnostaisi löytää ja google mapsista katsoa,
Haikeaa siinä mielessä, että he ovat elossa, mutta tuskinpa koskaan tulen heitä tapaamaan ja myös se, että olemme kaikki samalla suurella planeetalla, kuitenkin niin pieniä, ettei meitä maailmankaikkeudessa havaita..
Surullinen/haikea olo tuli
Anonyymi
1
124
Vastaukset
- Anonyymi
Elämän rajallisuuden tiedostamista? Ehkä suret sitä? Mielestäni asiassa ei ole mitään pahaa, kunhan tunne ei jää päälle. Koska elämä on rajallista, niin myös hyvistä hetkistä ja kaikesta kauniista kannattaa myös nauttia ja iloita.
Itse elän varsin eristäytyneesti, ja ihmissuhteita on vähän. Katselen sarjoja, ja elän niiden mukana ja eläydyn niihin. Välillä liikutun kyyneliin, vaikka kyseessä on vain näyttelijät ja koko tarina on mielikuvituksen tuotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595