Perho esillä Keparissa

Anonyymi

Vanhoja uutisia osiossa oli Perho tänään hyvin esillä. Vuonna 1970 oli samana päivänä sattunut kolme liikenneonnettomuutta Perhossa!!! Muutama kymmenen autoa koko pitäjässä ja kolme kolaria. Vuossa 2000 lehden kansikuvassa oli Kurikassa syntynyt silloin Perhossa asunut Arsi Harju ja vuoden valmentajaksi oli valittu Jorma Tuominiemi Halsualta joka teki Arsista olympiavoittajan.

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan nuo onnettomuudet, Alkoholilla oli osuutta mutta silloin riski jäädä kiinni oli pieni. Poliisit haistelivat henkeä ja tekivät tarkkuustestin missä seisottiin yhdellä jalalla tai käveltiin viivaa pitkin. Mikäli näissä reputti ja oli paikkakuntalainen oli vielä poliisilaitoksella tehty tulitikkujen keräys testi mahdollinen ja mikäli tässä keräystehtävässä reputti joutui verikokeeseen sairaalaan. Tästäkin saattoi vielä pelastua mikäli sairaalasta ei löytynyt siihen tarvittua osaamista yöllä tai illalla jolloin poliisien olisi pitänyt lähteä viemään testattavaa Kokkolaan. Usein tällöin mikäli ei ollut aiheuttanut onnettomuutta "vapautui" syytteistä ja selvisi nuhteilla.

• Anonyymi

Miksi tuo Perho on esillä joka paikassa. Onko sivulla joku Perhonrakastaja(tar), tai muuten vain tärähtynyt kakkiainen, "Perho-Pissiäinen", hah hah haaa!!!...

• Vihreällä kunnan vaateapu verryttelypuvulla oli kaikilla kolmella kolaripaikalla 17-vuotiaana. Olin kotona joulun vietossa ja puhuimme näistä tapahtumista usein ja nyt ei naurata.

• Anonyymi

Börje on nero.

• Anonyymi

Voitin Kimble-pelin Suomen mestaruuden ensinmäisenä Perholaisena. Mitään merkintää ei tästäkään mestaruudesta ole missään mutta itse uskon siihen tosi lujasti, hah hah haaa!!!...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe