pyöreä, soikea vai enempi kulmikkaan muotoinen?
Onko sun pää
30
88
Vastaukset
- Anonyymi
🐷🐷🐷
- Anonyymi
jos mun pää ois tämmöne
https://www.amusa.fi/sites/default/files/news/hugo_simberg-1.jpg
..niin on helvetin isot korvat tuolla kuvan perkeleellä, ristus.
kuvassa on kaikkien skoda-ajoneuvojen näyssä knähty jumal.................
t.skoda-ajoneuvojen vakuutusmaksujen toimisto PÄÄllikkö?
https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0 - Anonyymi
Rugby pallon muotoinen!
- Anonyymi
Neliö
- Anonyymi
Ai mul onkin kuutiopää
- Anonyymi
💣🔮🎃
- Anonyymi
Pyöreämpää päätä saa hakea.
- Anonyymi
Olen Perunapää.
On.
yläpää vai alapää?
pieniä molemmat päät. =)- Anonyymi
Pää on kolmio
peräpää neliö
munanpää soikea - Anonyymi
On on on, lähes kaiken näköiset päähineet on sopineet, mutta kruunuun vaatii tiukan sovituksen.
- Anonyymi
Syö-pää
- Anonyymi
Kauniilta näyttää, ihmekään, että minuun hullaannutaan missä vaan liikun ja vaikutan. ;)
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
Sulla tulee näillä näkymin olemaan yhtä surkea vuosi pimppana märkänä provoja lukien ja inhokiksi kuvitellen.
Aloituksen teemaa mukaillen, seinään juossu ja kuunaama ne yhteen soppii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tulee näillä näkymin olemaan yhtä surkea vuosi pimppana märkänä provoja lukien ja inhokiksi kuvitellen.
Aloituksen teemaa mukaillen, seinään juossu ja kuunaama ne yhteen soppii.Kyyppa ja tyhjäntoimittajahoilottaja
- Anonyymi
Mulla sen pää on kuin tulppaani, yläpääni on adoniksen muodot omaava.
- Anonyymi
Ainii nimi unohtu.
T: nahkatulppaani
- Anonyymi
pyöreä niinkuin Mika Häkkisellä
- Anonyymi
Ihan pallonaama, voi slimmata tuolla efektillä ainaki 50% ja näyttää vielä ihan normipäältä.
- Anonyymi
Sanoisin että suikero
- Anonyymi
Toivoisin pääni olevan kuin pallo. Esimerkiksi vaikka balata golfpallo, joka lyötäisiin persimon-draiverilla maata kiertävälle radalle, missä lopputorsoni kovasti jälleennäkemistä odottaa.
- Anonyymi
monitahokas
- Anonyymi
Nenän ja leuanpäästä muistutan jo maailman lyhyintä ihmistä.
- Anonyymi
Pussit silmien alla?
- Anonyymi
Tästä tuli mieleen se koululaisvitsi, jossa piti kirjoittaa ainekirjoitus omasta päästään.
- Anonyymi
neliöpää mulla on
- Anonyymi
Lättäpää mulla.
Egyptiläisillä oli hienot, suipot, venytetyt
Kolmio, kuten kuvasta näkyy.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637