Runkkaus autossa

Anonyymi

Kuinka moni muu on runkannut autossa kertokaa omia ite 14v ja monesti tehnyt autossa eilen sillä aikaa kun mutsi oli parturissa

8

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ite oon runkannut usein autossa. Usein miten silloin kun vanhemmat on kaupassa. Ite oon jäänyt vain pari kertaa kiinni ja silloinkin tuntemattomille ohikulkijoille en kertaakaan perheen jäsenille. Ikinä ei ole nesteitä runkkauksen aikana penkeille lentänyt, mutta saattaa se muuttua kun murrosikä etenee ja nesteitä alkaa lentää enemmän. Äidin autossa on parempi sitä harrastaa ku se on niin korkea ettei sinne niin helposti näe. Isällä on sellanen matala Saab jonne näkee helposti kun kävelee ohi.

• Anonyymi

Mitäs oot tehnyt kun joku nähnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs oot tehnyt kun joku nähnyt

No onhan se ollut todella nolo tilanne ja ei siinä enää auta peitellä tai yrittää selittää jotain kun ainakin toisella kerralla yks keski-ikäinen nainen oli ollut siinä auton ikkunan lähellä kauan ennen ku ite huomasin. Hänen oma autonsa oli nimittäin meidän automme vieressä ja oli jäänyt kattoo. Lähti heti kun ite huomasin hänet. Toinen kerta oli sekin kaupan parkkiksella ja silloin joku mies ja nainen ikää noin 30v veivät ostoskärryjä omalle autolleen suuren ostosmäärän takia ja selvästi vilkaisivat takapenkille. Itseäni nolotti erityisen paljon siksi että tiesin se ainakin sen naisen olevan kyläläisiä kun oli tullut muutamankin kerran vastaan kadulla ja ainakin yhdessä välissä oli töissä kahvilassa jossa isäni käy usein saabin huollon aikana ja mä oon usein mukana. Varmasti tunnisti minut sillä se on aika helppoa. Kuljen aina samoissa farkuissa, samassa takissa ja eipä tuollaista 9000 saabia monesti vastaan enää tule. Varsinkin kun kylä jossa asutaan on suht pieni. Vanhemmilleni en onneksi ole jäänyt kiinni ja olen siitä todella iloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan se ollut todella nolo tilanne ja ei siinä enää auta peitellä tai yrittää selittää jotain kun ainakin toisella kerralla yks keski-ikäinen nainen oli ollut siinä auton ikkunan lähellä kauan ennen ku ite huomasin. Hänen oma autonsa oli nimittäin meidän automme vieressä ja oli jäänyt kattoo. Lähti heti kun ite huomasin hänet. Toinen kerta oli sekin kaupan parkkiksella ja silloin joku mies ja nainen ikää noin 30v veivät ostoskärryjä omalle autolleen suuren ostosmäärän takia ja selvästi vilkaisivat takapenkille. Itseäni nolotti erityisen paljon siksi että tiesin se ainakin sen naisen olevan kyläläisiä kun oli tullut muutamankin kerran vastaan kadulla ja ainakin yhdessä välissä oli töissä kahvilassa jossa isäni käy usein saabin huollon aikana ja mä oon usein mukana. Varmasti tunnisti minut sillä se on aika helppoa. Kuljen aina samoissa farkuissa, samassa takissa ja eipä tuollaista 9000 saabia monesti vastaan enää tule. Varsinkin kun kylä jossa asutaan on suht pieni. Vanhemmilleni en onneksi ole jäänyt kiinni ja olen siitä todella iloinen.

Tää ei mitenkään liity aiheeseen, mutta mikä sen Saabin vuosimalli on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei mitenkään liity aiheeseen, mutta mikä sen Saabin vuosimalli on?

Kun sitä täälä kerran kysyttiin niin Saabin vm on 1996 tai ainakin jotain sinne päin. Ei nyt oo ihan tarkasti muistissa kun viime kesänä viimeksi kuulin ku käytiin osia hakemassa romuttamolta ja silloin isä sen sanoi. Enemmän nuo moottoripyörät mua kiinnostaneet kuin vanhat Saabit.

• Anonyymi

Ite 14 ja olen monesti vetänyt sillä aikaa kun porukat ollut kaupassa kerran joku huomasi odotin että lähtee ja jatkoin vaan loppuun 😂

• Anonyymi

Montaki kertaa. Mutsil kestää kaupassa nii kaua että ei jaksa odottaa kotiin pääsemistä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33