Kuulin, että joku oli huudellut.
Olen vähän myöhässä. Mutta selitys löytyy, Just kun olin tulossa tänne, kaaduin pihalla ja kampaukseni sekä suuntavaistoni menivät ihan sekaisin. Kävelin pohjoiseen 5 km , vaikka minun olisi pitänyt ajaa autolla etelään 2 km.
Meni hetki, ennen kuin olin taas kunnossa. Myöhässä olen kuten huomaat, sillä kävelin 10 km. ja sen jälkeen vielä 2 kilometria, kun etsin autoa pihalta. Onneksi liikuntapaikat, metsä mukaanlukien, olivat koronarajoitusten vuoksi tarkasti punakeltaisin aidoin suljettu pois käytöstä niin en eksynyt tämän enempää.
Tässä nyt siitä huolimatta ja pienellä viiveellä olen. Hyvää uutta vuotta!
Oliko jollakin jotain kysyttävää?
M-nainen
Hei, onko minua kaivattu ?
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta😅
- Anonyymi
M-nainen kirjoitti:
Ostin viiniäkin. Voi miten hauska palstailta meille tuleekaan ;)
Hyvä, ei muuta kuin bileet pystyyn.
- Anonyymi
M-nainen kirjoitti:
Ostin viiniäkin. Voi miten hauska palstailta meille tuleekaan ;)
Sulla se mies vaan kehitys kehittyy ja laatu paranee vanhetessaan tai sitten ei. Jaksamisia.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se mies vaan kehitys kehittyy ja laatu paranee vanhetessaan tai sitten ei. Jaksamisia.
Kiitos :)
- Anonyymi
M-nainen kirjoitti:
Kiitos :)
Eipä mittään kuule👌
- Anonyymi
Oli kysyttävää. Kaikki M naiset eivät ole noin sekaisin. Eli oletko Mi, Ma vai Me nainen?
- Anonyymi
Nothing else näytetä julkisesti 🥴
Hyvvee uuttavuotta❤❤❤❤- Anonyymi
Ookko töissä. Jos oot. Sehän mukavaa, ainakin susta.
Tehdään ens vuesta parempi. Jookos
- Anonyymi
Otahan sitä kaljaa.....
Juon, juon , minä tyttö juon, minä tykkään olla kännissä.... *laulelee* .
Hienot naiset eivät hörsi olutta. Näin minulle kerrottiin, siksi juon vain viiniäM-nainen kirjoitti:
Juon, juon , minä tyttö juon, minä tykkään olla kännissä.... *laulelee* .
Hienot naiset eivät hörsi olutta. Näin minulle kerrottiin, siksi juon vain viiniäOlet jotenkin tutun oloinen. Ollaanko me törmätty jossakin?
Pummi kirjoitti:
Olet jotenkin tutun oloinen. Ollaanko me törmätty jossakin?
En usko, aika vähän olen tänne viime vuosina kirjoitellut. En enää tunne palstoilta ketään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246