Raskas pettymys.

Jotkut mukavuuden haluiset kristityt odottelevat ennenaikaista tempausta joka on jesuiittojen virittämä juoni, ettei antikristus voisi tulla ennen sitä, kyseessä on vakava eksytys nyt he ilmeisesti eivät osaa varoa mitään vaaraa vaan haihattelevat surutta mukavuus vyöhykkeellä. Antikristuksia oli jo Paavalin aikaan ja niistä varoitettiin, Peto jakaa rokotteita joukkojensa kautta se on kuin eutanasian anestisia lääke, ilmeisesti nämä eksyneet on menestys teologeja ja siksi helppo höynäyttää, heiltä täytynee puuttua henkilökohtainen rukous aamuisin polvet lattiassa sekä aamun raamatun luku (-92 väännös ei ole raamattu). Voi heitä.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua.

• Anonyymi

Dan7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. 7:14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä. 7:15 Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua. ~ Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. = Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

• Anonyymi

Voi hyvä ihme! Jonkun muinaisen pösilön uniinko te maailmankuvanne perustatte. Ei mitäään järkeä.

• Amen.

• Anonyymi

Joh.7:34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

lahkoilla on aina jonkinlaista muuta "sanomaa", kuin varsinainen, e v a n k e l i u m i", on kaikenlaista valheprofeettaa, ja siitäkin raamatussa Jeesus sanoo . . .

• Anonyymi

Mihin te olette oikein menossa?

"sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä". (Luuk.17:21)

Pilvet ja tempaukset ovat vertauskuvallista tekstiä.
      Jos olisitte lentämässä kohti pilviä, niin sellainen taivas ei olisi mikään taivas, vaan vaan ihan tavallinen paikka jossakin, erotettuna paikallisesti vain jostakin toisesta paikasta. Onneksi tämän uskomuksen kaltaista paikkaa ei ole edes olemassa, vaikka miljardit ihmiset siihen uskovatkin.

• Anonyymi

helluntailaisuudessa "aina odotavat jotakin ", miksi ??

Jeesuksen sovitustyö, eikö kuitenkaan "riitä" ??

• Anonyymi

Minä en odottele mitään ennen aikaisia tempauksia vaan syön ja juon niinkuin uskovat jouluna Jeesuksen kunniaksi.

Jeesus on tyytyväinen taivaassa kun näkee minun nauttivan :)

Tänään minulla on homotreffit baarissa ja aion juopua ja nauttia myös hyvästä seksistä jotta Jeesus näkee että minä näihin hänen minulle antamasta elämästä 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe