Jotkut mukavuuden haluiset kristityt odottelevat ennenaikaista tempausta joka on jesuiittojen virittämä juoni, ettei antikristus voisi tulla ennen sitä, kyseessä on vakava eksytys nyt he ilmeisesti eivät osaa varoa mitään vaaraa vaan haihattelevat surutta mukavuus vyöhykkeellä. Antikristuksia oli jo Paavalin aikaan ja niistä varoitettiin, Peto jakaa rokotteita joukkojensa kautta se on kuin eutanasian anestisia lääke, ilmeisesti nämä eksyneet on menestys teologeja ja siksi helppo höynäyttää, heiltä täytynee puuttua henkilökohtainen rukous aamuisin polvet lattiassa sekä aamun raamatun luku (-92 väännös ei ole raamattu). Voi heitä.
Raskas pettymys.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua.
- Anonyymi
Dan7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. 7:14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä. 7:15 Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua. ~ Matt. 24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. = Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
- Anonyymi
Voi hyvä ihme! Jonkun muinaisen pösilön uniinko te maailmankuvanne perustatte. Ei mitäään järkeä.
- Anonyymi
Joh.7:34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.
- Anonyymi
lahkoilla on aina jonkinlaista muuta "sanomaa", kuin varsinainen, e v a n k e l i u m i", on kaikenlaista valheprofeettaa, ja siitäkin raamatussa Jeesus sanoo . . .
- Anonyymi
Mihin te olette oikein menossa?
"sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä". (Luuk.17:21)
Pilvet ja tempaukset ovat vertauskuvallista tekstiä.
Jos olisitte lentämässä kohti pilviä, niin sellainen taivas ei olisi mikään taivas, vaan vaan ihan tavallinen paikka jossakin, erotettuna paikallisesti vain jostakin toisesta paikasta. Onneksi tämän uskomuksen kaltaista paikkaa ei ole edes olemassa, vaikka miljardit ihmiset siihen uskovatkin.- Anonyymi
helluntailaisuudessa "aina odotavat jotakin ", miksi ??
Jeesuksen sovitustyö, eikö kuitenkaan "riitä" ??
- Anonyymi
Minä en odottele mitään ennen aikaisia tempauksia vaan syön ja juon niinkuin uskovat jouluna Jeesuksen kunniaksi.
Jeesus on tyytyväinen taivaassa kun näkee minun nauttivan :)
Tänään minulla on homotreffit baarissa ja aion juopua ja nauttia myös hyvästä seksistä jotta Jeesus näkee että minä näihin hänen minulle antamasta elämästä 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134