Moi. Oon tyttö joka kokee itsensä masentuneeksi ja oon hyvin hyvin hyvin varma että mulla on masennus. Lääkäri ei oo sitä mulle todennu mutta oon välillä väsyny, välillä valvon klo 6.00 yöllä, herään lomalla klo. 14.00 ja haluun vaan kuolla:( En oo kertonu mun tunteista kenellekkään ja kukaan ei oo kysyny pitkään aikaan mitä mulle kuuluu. Ja sillon ku joku kysyy sanon että voin hyvin:( Itsemurha on käyny mielessä ja on tälläki hetkellä mielessä... Sillon ku toivottavasti koitat antaa vinkkiä en oo varmaa enää elossa:(pliis auttakaa mua koska en tiiä pitäiskö kuolla vai hankkia apua...
Masentunut
Anonyymi
3
707
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko joku ihmisistä auttaa tätä nuorta apua kaipaavaa tyttöä?! Hän sanoi että sillon kun joku toivottavasti koittaa auttaa hän ei varmaan olisi enää ELOSSA. Tässä tilanteessa on todella törkeää se, että KUKAAN EI OLE KOMMENTOINUT TÄTÄ TEKSTIÄ TAI EDES LUKENUT. Tämä on surullista. JOTEN AUTTAKAA TÄTÄ NUORTA TYTTÖÄ ENNENKUIN HÄN TEKEE ITSEMURHAN!? Jooko?!
- Anonyymi
minulla on aika samantapainen tilanne itsellä
- Anonyymi
Hei! Nyt kuulostaa aika pahalta! Oon sitä mieltä, että kannattaa soittaa jonnekkin kriisi puhelimeen tai kertoa vanhemmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635