Okei mm oon 14 vuotias tyttö ja viime kesänä mul oli pahoi itsetunto ongelmii ja viiltelin sit pidin itteeni läskim ja urheilin paljon luulin et pääsin yli mut nyt itken joka päivä itteni unee ja mietin mitä oon tehny väärin tänäänkin laskettelun ja mulle sano 2 poikaa siel et mikä ton leukaa vaivaa , eiks sul oo muotoi MITEN PÄÄSEN NÄIST AJATUKSIST EROON KERTOKAA PLIIS
Auttakaa en tiiä mitä teen
3
96
Vastaukset
- Anonyymi
Onks sul ketään luotettavaa aikuista jolle voisit puhuu?
- Anonyymi
Sekaisin247 chat ja tukinet auttaa.
- Anonyymi
Jatka vaan urheilua/liikuntaa ja älä ajattele mitä muut sinusta ajattelee tai puhuu. Olen sitä mieltä että kaikki joita kiusataan tai haukutaan ovat luonteeltaan lujempia kuin kiusaajat/haukkujat!
Kulje vaan omaa polkuasi. Maailmassa on varmaan monia jotka sinua ihailee syystä tai toisesta ja joskus tapaat henkilön joka sinua rakastaa yli kaiken ja hänelle riittää kun olet oma itsesi.
Olet loppujen lopuksi selviytyjä.
Kannattaa puhua asioista jonkun aikuisen kanssa, se helpottaa, usko pois. Älä murehdi yksin asioita.
Tiedän koska olen ollut samanlaisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615