Mikä on hulluin temppusi

Jermu

minkä olet tehnyt tai sitten minkä olet nähnyt?
Tuli vaan mieleen, kun näin miehen joka leikki liikenteen seassa härkätaistelijaa ja meinas monta kertaa jäädä alle, mutta aina se vaan ponnahti pois alta.
Itselläni se vois olla vaikkapa sellainen sillan kaidekävely. Toisella puolella ok ja toisella puolella...

36

2002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta en taida kehdata niistä kertoa. Yritän muistella päivän aikana jotain joka olis julkaisukelpoista.

• Jermu

Lupaamme pyhästi, että nauramme vain tuolle tapahtumalle.

• taikanainen

oli avata nettiyhtys......

• Jermu

katsellaan nyt vielä, mitä muuta hullua olet tehnyt, kuin 153 tekstinpläjäystä muutamassa päivässä. Paljonkohan mulla olis niitä. Varmaan 5400...

• taikanainen
        Jermu kirjoitti:

katsellaan nyt vielä, mitä muuta hullua olet tehnyt, kuin 153 tekstinpläjäystä muutamassa päivässä. Paljonkohan mulla olis niitä. Varmaan 5400...

jos saan huomauttaa :)

• Jermu
        taikanainen kirjoitti:

jos saan huomauttaa :)

jankuttaa...oliko mulla ne 5402?

• taikanainen
        Jermu kirjoitti:

jankuttaa...oliko mulla ne 5402?

se olikin 137, meni liioittelun puolelle aamulla, innostuin vähän :)
        kysy tolta laskurilta niitä omia lukujas, siltä minäkin sain tietoni, olen itse liian laiska tilastoimaan mitään...

• Pöhölö

Tais olla aika hullua?

Kaidekävelykin on tuttua...

• taikanainen

mihin olit menossa ;D

• Jermu

taitaa olla kaikenikäisten suosikki-hölmöily. En tekis enää kyllä.

• Pöhölö
        taikanainen kirjoitti:

mihin olit menossa ;D

...olin rakastunut ja silleen...too young and too wild...

:D

• Pöhölö
        Jermu kirjoitti:

taitaa olla kaikenikäisten suosikki-hölmöily. En tekis enää kyllä.

Enpä taitais enää kaiteella kävellä, paitsi ehkä henkisellä kaiteella?

Joskus pitää uskaltaa?!

• jokunen

Väistelin itse talvella Mannerheimintien pohjoispäässä, Suomen vilkkaimmassa risteyksessä, pipopäistä härkätaistelijaa. Kun normaalisti härkätaistelija väistelee, nyt väistelivät härät. Liekö muletana toiminut alepan muovikassi herättänyt tarvittavaa kunnioitusta.
      Toiset ne kykenee.

• Jermu

mutta tää ei ollut Manskulla. Hurjaa touhua, koska autoilla oli vauhtia todella paljon.

• nainen

Montakin hullua temppua on tullu tehtyä. Tässä yksi niistä:yhden hitaan aikana purin yhdeltä tyypiltä kaulan mustaksi ja sitte soronoo. Nyt se sama tyyppi duunailee ihan tossa lähistöllä ja nähdään aika usein.Vaikka tapauksesta on jo 15 vuotta aikaa niin se kyllä muistetaan...

• Jermu

Olet tullut siis oikeaan paikkaan..Tämähän oli se lepakkokafee..Liekkö sen kaula parantunut koskaan entiselleen.

• nainen
        Jermu kirjoitti:

Olet tullut siis oikeaan paikkaan..Tämähän oli se lepakkokafee..Liekkö sen kaula parantunut koskaan entiselleen.

On se parantunut, kai. En oo sitä sitten kehdannut kysyä nyt jälkeen päin..nooh,ilmeisesti se muisteli hyvällä sitä tapahtunutta(suudeltiinhan me toki myös)kun hymyili itsekseen siinä kassalla ollessaan :)

• roosa

Naapurin kanalassa paiskoin kaikki pesissä olevat munat lypsyjakkaraan ja toiset kakarat nauroi katketakseen vieressä...

Mut kun mummo sen lystinpidon kuuli,niin tuli lähtö
      kotitanhuville ja liukkaasti!
      Mut aina mua muistutetaan siitä,vieläkin,vaik olen jo kohta kuuskyt!

• Jermu

tuttua elokuvista, kaikki sapuskat ovat oivallisia tappelusvälineitä..

• Eettinen Yh

OleN NähNyt CäCöseN CuCCuvaN Chatissa, selviNpäiN.

• Jermu

Kauheeta, miten toiset kärsii sätissä...

• Nyt ei ole kyllä pokkaa paljastaa niitä kaikkein hulluimpia juttuja. Nuorena tuli hölmöiltyä kaikenlaista.
      Viime pikkujouluista olen saanut kyllä kuulla kun rockasin työkaverini kanssa ja ykskaks hän nostikin minut syliinsä ja taivutti alaspäin ja otteeni ei pitänytkään ja pääni kolahti lattiaan.

Poikani on perinyt ilmiselvästi äitinsä hulluuden.
      Pari vuotta sitten heinäkuussa hän oli löytänyt jostain Hesan roskiksesta sukset ja hiihteli niillä keskellä kesää pitkin Mannerheimintietä kaverijoukon kannustaessa. Japanilaisilla turisteilla oli ihmettelemistä kerrassaan ja videokamerat surisi.

• Kyllä sinä voit kertoa ne hullutkin tempaukset. Minkä nolompi tapaus, sen herkullisempi se varmasti on:) *yllyttää*

• Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä sinä voit kertoa ne hullutkin tempaukset. Minkä nolompi tapaus, sen herkullisempi se varmasti on:) *yllyttää*

Ehei Waffeni, vaikka yllytyshullu olenkin en kerro niitä tempauksiani. Ei ne kyllä mitään pahoja mokia ollu, mutten ehkä enää niitä tekisi.

No yhden tapauksen voin kertoa. Joskus nuorempana hyppäsin uimahallissa kolmesta metristä jalat edellä ( pää edellä en osaa enkä uskalla hypätä ), bikinin olkaimet luiskahti olkapäiltäni ja tissihän siinä ehti vilahtaa ennenkuin molskahdin veteen.
        Missäs viipyy sinun juttusi? Kerro, kerro, jookos. *yllyttää kans*

• Mariet kirjoitti:

Ehei Waffeni, vaikka yllytyshullu olenkin en kerro niitä tempauksiani. Ei ne kyllä mitään pahoja mokia ollu, mutten ehkä enää niitä tekisi.

No yhden tapauksen voin kertoa. Joskus nuorempana hyppäsin uimahallissa kolmesta metristä jalat edellä ( pää edellä en osaa enkä uskalla hypätä ), bikinin olkaimet luiskahti olkapäiltäni ja tissihän siinä ehti vilahtaa ennenkuin molskahdin veteen.

Korjaan, siis se hyppy uima-altaaseen oli hyppytelineen kolmannelta tasanteelta, eli viidestä metristä.

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Korjaan, siis se hyppy uima-altaaseen oli hyppytelineen kolmannelta tasanteelta, eli viidestä metristä.

Nyt oottelemme, mitä tapahtuikaan, kun hyppäsit kympistä...

• Mariet kirjoitti:

Onneksi minulta on nuo hullut tempaukset jääneet väliin. Vielähän sitä ehtisi, mutta kun on jonkinlainen itsesuojelu vaisto vielä jäljellä.

Kaverille kyllä sattui. Nuorempana kun piti päästä ravinteliin , niin vanhemman ystävänsä nimellä hankki henkilöllisyys todistuksen.

Vauhdikkaan illan päätteeksi kamuni joutui, kuinkas muuten putkaan. Aamulla kun laskivat juoppo sellistä pois, huusivat poliisit aina nimeltä.
        Kamuni olisi muuten selvinnyt tukalasta tilanteesta sen ihmeempiä seuraamuksia, mutta meni vastaamaan poliisille : Mä mikään Nieminen oo, mä olen Rantanen!

Sakkoja ,nuhteita ja mukava muisto jäi siitä reisusta:)

• n52

sekoiluista ehkä yksi pieninpiä kun olimme tyttökaverin kanssa Kotkan meripäivillä ja päätimme(pää oli kummallakin täynnä)lähteä liftaamaan sillä periaatteella,että ensimmäinen kyyttiin ottava määräisi suunnan ja määränpään.
      Heräsimme seuravana aamuna Tampereella, taskussa ei ollut kuin muutama kolikko ja kaamea kankkunen molemmilla.
      Seuraava aamu olikin jo Turussa,mutta se oli jo toinen hölmöily.

• Jermu

Näkeekö niitä enää tien varsilla ollenkaan? Viime kesänä en nähnyt yhtään Suomen teillä ja ajelin pitkin poikin Suomea varmaan 4000 km.

• n52
        Jermu kirjoitti:

Näkeekö niitä enää tien varsilla ollenkaan? Viime kesänä en nähnyt yhtään Suomen teillä ja ajelin pitkin poikin Suomea varmaan 4000 km.

kesäisin tällä suunnalla ja minä kahju aina pysähdyn koska usein liftari/liftarit huonossa paikassa jossain sivuteillä mistä on huono jatkaa joten yritän heittää sinne mistä on ehkä paremmat mahdollisuudet jatkaa.
        (olisikohan pysähtymisinnollani jotain tekemistä kokemukseen ystäväni kanssa jossa vierähti viikko Tampere-Kotka matkalla)

Niitä pieniä hölmön juttuja oli myös yöllinen uinti uima-altaalla johon hyppäsimme tietysti ilman vaatteita ja kohta olikin altaan reunalla pari vartijaa jotka pyysivät meitä nousemaan heti kiltisti ylös jos haluaisimme päästä pelkällä varoituksella.

• töihin

Niin. On muuten tosi.

• Jermu

menit kuitenkin työpaikalle. Olitkos edes ajoissa. Sekin on tärkeää. En todellakaan väheksy kaikkensa työpaikalleen antavia hahmoja, sillä he pitävät sen käynnissä.

• jalassa

tässä on joka miehellä ja vielä päälihousutkin!

• ollut
        jalassa kirjoitti:

tässä on joka miehellä ja vielä päälihousutkin!

päälihousuja =D

• mutta ainakin

erittäin vaarallista!
      Kaverin kanssa hypättiin tavarajunan rapulle yhdessä pitkässä, loivassa mäessä ja mäen päällä pois, kun junan vauhti koveni.
      Hauskaa oli....ja vaarallista.

• norMix evk

Pelattiin lätkää jokijäällä rannan tuntumassa. Kerran kiekko karkasi keskelle lähes sulan reunalle. Ryömimällä pitkä karahka kädessä kävin sen pelastamassa. Vieläkin hirvittä ajatella, kuinka olisi voinut käydä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe