Hei,
Olen 44-vuotias nainen, jolla ei ainakaan vielä ole todettu syöpää. Sen sijaan on outoja oireita, joiden vuoksi olen hakeutunut lääkärille. Lisäksi sairastan toista vakavaa sairautta, joka nyt on remissiossa, mutta voi uusiutua milloin vain. Pahimmillaan tuo sairaus voi olla tappava. Näiden seikkojen keskellä koitan elää arkea - kuten me kaikki.
Haluaisin kysyä teiltä muilta, mitä keinoja olette löytäneet ahdistuksen ja pelon kanssa elämiseen? Itse olen jatkuvasti ahdistunut ja peloissani, oireet ovat fyysisiä ja psyykkisiä. Nukun huonosti, ja mieleen eivät tunnu mahtuvan muut kuin nuo sairaudet ja pelot. Töissä yritän käydä, mutta elämä tuntuu raskaalta pelossa vellomiselta. Psykologikäynneistä ei ollut merkittävää apua.
Onko ketään, joka haluaisi keskustella aiheesta? Onko mahdollista löytää iloa ja tyyneyttä tällaisessa elämäntilanteessa ja miten?
Pelon kanssa eläminen
3
252
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkoja on minullakin. Epämiellyttävä oire joka saa pelkäämään kaikenlaisia rappeuttavia sairauksia. Itsellä pelkoja/ahdistusta lievittää puhuminen kavereille. Netistä oireiden selvittelyt kannattaa unohtaa., mutta vertaisryhmät ja Keskustelupalstat auttaa (kunhan ei niistä välitä jotka heittävät pahimmat skenaariot).
Hyvään komediaan uppoutuminen, tai hyvän kirjan lukeminen. Ensisijaista olisi pitää huolta nukkumisesta. Välillä vaikka nukahtamislääkkeen avulla. - Anonyymi
Lakkaa pelkäämästä ja laita kädet ristiin
Jumala auttaa sinua niin kauan,kuin sinulla
on elon päiviä ja sen jälkeen alkaa ikuinen
elämä . - Anonyymi
Luontaistuotteissakin on mieltä rauhoittavia tuotteita, jotka voivat helpottaa oloa pahimmassa ahdistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615