Tässä odotetaan ja katsotaan, lähteekö Trump Valkoisesta talosta helikopterilla vai pii-paa-autolla.
Vertailun vuoksi, mitenkähän tuli mieleen kuva vuodelta 1982, missä Urkki talutetaan Tamminiemestä kahden hoitajan tai turvamiehen välissä. (Mahtoiko olla ihan Vuoden Lehtikuva?) Pari vuotta aikaisemmin hovi väitti hänen olevan melkein 40-vuotiaan kunnossa. Sikäli meillä kävi tuuri, että samaan aikaan Moskovassa Brežnev oli jokseenkin yhtä pöpi, ja samanlainen hovi varjeli hänen mainettaan. Hänkin sitten kuolla kupsahti vähän yli vuoden päästä.
Sale sentään tuntuu olevan vielä hyvin tolkuissaan.
Lähteeköhän rullaluistimilla?
Kukin lähtee tyylillään
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Teodoliitilla jos katselee niin ihan vitullaanhan ne korot on .
- Anonyymi
Teodoliitilla ei ole hyvä maailmaa katsella. Eihän edes tiedä onko kengän korot viturallaan vai pankin korot.
- Anonyymi
Kyllä ne salaisen palvelun turvamiehet, jotka ovat Valkoisessa talossa, vievät Donald Trumpin sieltä pois.
- Anonyymi
Arvaamaton ja poukkoileva ukkeli. Hänen mielipiteet vaihtuvat kuin tuuliviiri. Ei ihmetytä ollenkaan, vaikka lähtisi pii-paa autolla sieltä pois.
- Anonyymi
Onkohan siellä Valkoisessa talossa valmiina pakkopaita, johonTrump puetaan 20. tammikuuta 2021?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706